news08.net/ads.txt

בתואר השחקן המבטיח של השנה זכה בן יוסיפוביץ’, בוגר בימת הנוער ברחובות

בן

בוגר בימת הנוער, בן יוסיפוביץ’ המשמש, בין היתר, כבמאי ומדריך במרכז לאומנויות הבמה הגדול בישראל, זכה היום (שישי) בצהריים בפרס התאטרון הישראלי בתואר “השחקן המבטיח של השנה” על תפקידיו בהצגות “קוריולנוס” ו”לבד בברלין” של תאטרון הבימה.

יוסיפוביץ’ בן ה-26 החל את דרכו בבימת הנוער העירונית בקבוצות הדרמה והזמר ולימים המשיך לתיכון הארצי למדעים ואומנויות על שם תלמה ילין במגמת התאטרון. במקביל לשירותו הצבאי ביים ויצר מיצגים ל”פסטיבל פסלים חיים הבינלאומי ברחובות” ול”פסטיבל עכו” ולאחריו המשיך ללימודי משחק גבוהים בבית הספר לאומנויות הבמה שבמכללת “סמינר הקיבוצים”. בין הצלחותיו באחרונה: הקומדיה “ז’קו”, “לבד בברלין”, “קוריולנוס” ובהצגה “המלט” שביים מאור זגורי.

מנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה, אמרה לאחר זכייתו: “זהו כבוד עצום וגאווה מאין כמותה עבור רחובות שבן העיר, שגדל במשך שנים בבימת הנוער וראינו את הכישרון הרב שלו לאורך כל השנים זכה בתואר הכל כך מכובד. ראוי לציין שעל אף עבודותיו האמנותיות הרבות הוא עדיין מוצא לנכון לחזור לבימת הנער ברחובות ולהדריך בני נוער צעירים מה שמעיד על אישיותו המיוחדת והדגולה. מבחינתנו, זכייתו היא לא הפתעה, את הכישרון הענק של בן יוסיפוביץ’ ראינו מגיל צעיר והיה ברור לכולם שהוא יגיע לגדולות. הנהלת החברה העירונית לתרבות ובימת הנוער, על כל עובדיה מברכים את בן יוסיפוביץ’ על ההישג הגדול כאשר ידוע לנו כי הפרס הזה הוא רק ההתחלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן