news08.net/ads.txt

בתום הדיונים, רה”מ קיבל החלטה: “כל מי שיגיע לישראל מחו”ל יכנס לבידוד של 14 יום”

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שני) סדרת דיונים בהובלתו בנושא נגיף הקורונה, בלשכת רה”מ בירושלים. בדיונים נדונה מדיניות הנכנסים לישראל מחו”ל, היערכות כלכלית, וכן דיון מדעי-טכנולוגי על נגיף הקורונה בהשתתפות מומחים.

רה”מ נתניהו בתום הדיונים: “אחרי יממה של דיונים מורכבים קיבלנו החלטה: כל מי שיגיע לישראל מחו”ל ייכנס לבידוד של 14 יום. זו החלטה קשה, אבל היא חיונית כדי לשמור על בריאות הציבור – ובריאות הציבור קודמת לפני הכל. ההחלטה הזאת תהיה בתוקף לשבועיים, במקביל אנחנו מקבלים החלטות כדי לשמור על כלכלת ישראל”. בדיונים השתתפו שר הבריאות, שר האוצר, שר הפנים, שר הכלכלה, שר התיירות, שר התחבורה, שר החקלאות, שר העבודה והרווחה, מנכ”לי משרדי הממשלה הרלוונטיים, גורמים ממשרד הביטחון, מנהל המכון הביולוגי, המדען הראשי במשרד המדע והטכנולוגיה, יו”ר רשות החדשנות וגורמים נוספים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן