news08.net/ads.txt

גאווה בקפלן: פרופ׳ קובי ג׳ורג׳, מנהל המערך הקרדיולוגי, זכה בפרס מירובסקי היוקרתי על מצוינות

ראשי האיגוד הקרדיולוגי בישראל לפרופ’ קובי ג’ורג’, מנהל המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי קפלן, את פרס מירובסקי היוקרתי לשנת 2019 בזכות היותו אחד מהקרדיולוגים המובילים בישראל וברמה הבינלאומית בטיפול הרפואי והאנושי, ובתחום המחקר.

פרופ’ קובי ג’ורג’ הביא להישגים מרשימים ביותר את המערך הקרדיולוגי בקפלן יחד עם צוות נרחב ומקצועי, כולל אחד מהמקומות הראשונים בישראל ביעד צינתור לבבי תוך 90 דקות בחולים עם אוטם שריר הלב. כך העלה דו”ח התכנית הלאומית למדדי איכות של משרד הבריאות. במהלך טקס ההוקר שנערך לאחרונה נאמר ע”י ראשי האיגוד הקרדיולוגי בישראל כי פרופ’ ג’ורג’ מקדם את המחקר והטכנולוגיה בתחום הטיפול בלב ומעניק טיפול רפואי יוצא דופן ומציל חיים יחד עם צוות רפואי מעולה במערך הקרדיולוגי. תחום הקרדיולוגיה בישראל מתקדם בזכות שנות מחקר רבות של פרופ’ ג’ורג’ והוא אף פרסם למעלה מ 250 מאמרים בכתבי העת המדעיים המובילים בעולם. ועל זכויות רבות אלו ואחרות הוענק לו בשנת 2019 פרס מירובסקי היוקרתי.

ד”ר שרית אבישי – אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, שנכחה בטקס הרשמי של הענקת הפרס באיגוד הקרדיולוגי, אמרה כי אין ספק שהפרס הנו תוצר לעבודה מאומצת ומקצועית של פרופ’ ג’ורג’ בתחום הלב תוך חתירה עיקשת לטיפולים חדשניים שיסייעו למטופלים עם בעיות לבביות. “אני גאה מאוד בצוות המערך הקרדיולוגי בקפלן אשר בהובלתו הבולטת של פרופ’ קובי ג’ורג’ מגיע להישגים יוצאי דופן ומשפר את איכות חייהם של עשרות אלפי מטופלים בשנה. אין ספק שבזכות הנהגתו וניהולו של פרופ’ ג’ורג’ עומד המערך הקרדיולוגי בקפלן בגאווה גדולה בחזית הטיפול הרפואי בחולי לב בישראל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן