news08.net/ads.txt

גאווה רחובותית: כל מנהלי מחלקות הנוער במחוז המרכז הגיעו ללמוד מהעירונוער

משבר הקורונה השבית את פעילותם של מחלקות ילדים ונוער ברחבי הארץ, אך ברחובות הפעילות לא פסקה לרגע. המחלקה המשיכה לפעול במרץ ולקדם פרויקטים, אירועים ותוכניות חדשות, בהתאם למגבלות והנחיות משרד הבריאות.

מפקחת מטעם משרד החינוך, גילה מיטרני, זיהתה את הפעילות הייחודית וביקשה לכנס מפגש עם כל מנהלי מחלקות הילדים והנוער באזור המרכז. מטרת המפגש המשותף הייתה להראות כיצד אפשר להמשיך את הפעילות גם בעתות משבר בעזרת יצירתיות ומקוריות.

מנהל מחלקת הילדים והנוער, אבי יוספי, הציג במפגש את הפעילויות שיזמה המחלקה בזמן הקורונה: שידור רצועה יומית “העירוLIVE” עם אנשי חינוך, ספורטאים, סטנדאפיסטים וזמרים, פעילויות עירוניות דרך הזום, גיוס בני הנוער לפעילויות התנדבותיות בעיר, טקס יום זיכרון, רייב עצמאות ופרויקט בר/ת מצווה ייחודי בסרטון משותף ועוד ועוד.
בזמן המפגש עלו שאלות וסוגיות, רעיונות חדשים ודרכי התמודדות עם המצב החדש גם בעונת הקיץ הקרובה.
אבי יוספי, מנהל מחלקת הילדים והנוער: “תקופת הקורונה הייתה מאוד מאתגרת עבורנו, הקפדנו לחשוב מחוץ לקופסה על מנת למצוא פתרונות מתאימים ורלוונטיים. המשך הפעילות, דווקא בעת המשבר, הוביל לחיזוק הקשר עם הילדים ובני הנוער והעצים את תחושת המעורבות והשייכות שלהם לפרויקטים ולעיר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן