news08.net/ads.txt

גבי גאון למנכ”ל משרד למורשת, מרדכי בניטה, שסייר במזכרת בתיה: “הגדל את תקציב המתחם הלב ההיסטורי של המושבה”

מנכל משרד למורשת, מרדכי בניטה, ביקר היום (חמישי) במזכרת בתיה, שם סקר מקרוב את השיפוצים של בית הכנסת הגדול והוצגה לו תכנית לפיתוח והחייאת התוכן במתחם ההיסטורי של לב המושבה.

ראש המועצה, גבי גאון, אשר זוכה למטר של תשבחות על פועלו וקידום המושבה מאז קיבל את המושכות על ראשות המושבה, ביקש להגדיל את התקציב עבור קידום “המתחם הלב ההיסטורי של המושבה” כבר במהלך 2020. בנוסף סוכם על פרויקט תקצוב במסגרתו יוכלו תיירים ומבקרים להיכנס לסיור בבית הכנסת תוך כדי השיפוצים.

גאון אמר לחדשות אפס שמונה: “מבחינתי, אני מסכם שבוע גדוש אירועים ופעילות – אבל ההכנות לקראת יציקת הכלונסאות בבית הכנסת ההיסטורי מרגשות אותי במיוחד”.

כזכור, בשלהי חודש אוגוסט אשתקד בישר גאון לתושבים כי הושגו האישורים התקציביים לשיקום בית הכנסת הגדול. “אנו נרגשים ושמחים לבשר כי לאחר עבודה מאומצת מול משרדי הממשלה הושגו האישורים התקציביים לשיקום בית הכנסת הגדול. לאחר 4 שנים בהן נדמו התפילות והפיוטים מבית הכנסת, יחד נחזיר את הסמל והלב של המושבה לפעום מחדש!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן