news08.net/ads.txt

גבי גאון לתושבים: “נכון לעכשיו לא נוכל לפתוח את מערכת החינוך במתווה שעתיד להיות מאושר בממשלה”

ראש מועצת מזכרת בתיה פנה הערב לתושבים וציין כי “בשעות הקרובות תתכנס הממשלה לדון במתווה החזרה ללימודים. בדיון יוצג מודל רמזור חדש עליו המלצנו במרכז לשלטון המקומי ובו משוקלל גם מספר המתחסנים בכל רשות”.

לדבריו, “בכדי לפתוח את מערכת החינוך במצב של רמזור כתום נדרשים שני תנאים: 1. אחוז מתחסנים מעל גיל 50 (חיסון שני) חייב להיות מעל 70 אחוז – נכון להערב אנחנו מעל 80 אחוז!, 2. ציון רמזור עד 6.5 – נכון להערב מזכרת בתיה נמצאת בציון 6.9. זה אומר שנכון לעכשיו לא נוכל לפתוח את מערכת החינוך במתווה שעתיד להיות מאושר הלילה בממשלה”.

גאון אמר עוד: “אני קורא לכל אחת ואחד מאיתנו לא להקל ראש ולפעול בהתאם להנחיות. כל יום אני משוחח עם מאומתות ומאומתים חדשים שנדבקו בעבודה, בצבא, במפגשים חברתיים ומשפחתיים – משם הם מגיעים הביתה וברוב המכריע של המקרים מדביקים גם את שאר בני המשפחה – בלי לדעת שהם כבר חולים. הורדת רמת התחלואה ופתיחת מערכת החינוך תלויה רק בנו!!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן