news08.net/ads.txt

גבי גאון לתושבים: “נתוני התחלואה במושבה נמצאים בירידה בימים האחרונים – בזכותכם, מוטלת על כולנו האחריות להישאר ירוקים”

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, שלח מסרונים לתושבים לפני דקות אחדות וכתב לה: “תושבים יקרים – זה בזכותכם! נתוני התחלואה במושבה נמצאים בירידה בימים האחרונים, וזה מעיד כי בסה”כ מתקיימת הקפדה על הנחיות הסגר בשבועות האחרונים”.

תמונת מצב קורונה במושבה, על פי הנתונים המתקבלים במועצה ממשרד הבריאות נכון להבוקר (שישי) הינה כדלקמן: חולים מאומתים – 54, סה״כ מחלימים – 241, סה״כ נפטרים – 3. 7 תושבים החלימו, ללא מאומתים חדשים. גאון חזר ושב על הבקשה להמשיך ולהקפיד על ההנחיות מצילות החיים גם בשמחת תורה באופן הבא:

– תפילות והקפות מתקיימות בחוץ בלבד – עד 20 איש, ללא קידושים וסעודות משותפות, ספרי תורה לא מועברים מיד ליד, עטיית מסכות לכל אורך התפילה.
– נשמרים בטווח של  1,000 מטר.
– שומרים מרחק, של 2 מטרים זה מזה.

עוד הוסיף גאון: “בתום ההגבלות בכוונת הממשלה להחזיר לפעולה את מודל “הרמזור”. על כולנו מוטלת האחריות לחזור להיות מושבה ירוקה ולהישאר ירוקים!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן