news08.net/ads.txt

גבי גאון, ראש מועצת מזכרת בתיה: “בהתאם להוראות פיקוד העורף, אנו נערכים למצב שלא יהיו לימודים מחר”

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון, סיים לפני דקות אחדות שיחה עם פיקוד העורף. “בהתאם להוראות שקיבלתי, אנו נערכים למצב שלא יהיו לימודים מחר”, מסר לחדשות אפס שמונה.

בנוסף, הנחה גאון לפתוח את המקלטים הציבוריים. “אני עומד בקשר שוטף עם פיקוד העורף ואעדכן אתכם באופן שוטף על כל שינוי בהנחיות ובכל מידע חיוני אחר”, ציין ברשומה שפרסם. מיקום המקלטים: רח’ רוטשילד פינת עמנואל הלזנר – ליד האנדרטה הישנה, מוזיאון המושבה – רח’ רוטשילד 39, מרכז מסחרי – רח’ רוטשילד 50 (בחנייה מאחורי המרכז המסחרי), המרכז הקהילתי ״מפגשים״ – קומה תחתונה ברח’ שד’ אליהו 2, רח’ אשכול 29 – ליד גן לוטם, מרכז מסחרי ברח’ דולב – גני המושבה, רח’ רקפת – סמוך לטיפת חלב וברח’ השוטרים – ליד מכולת עזרא.

בהודעה רשמית של המועצה נמסר: “בהתאם להנחיות העדכניות של פיקוד העורף, מחר, יום ראשון 5/5, לא יתקיימו לימודים במסגרות החינוך במזכרת בתיה, מגיל 0-18. הנחיה זו כוללת מעונות יום, צהרונים, מועדוניות ומערך החוגים של המרכז הקהילתי מפגשים”.

במהלך השבת: אזעקה ביישובי השפלה, ילדים השתטחו על הדשא באמצע משחק כדורגל; מקלטים נפתחו באזורים השונים, ההסלמה נמשכת

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן