news08.net/ads.txt

גדרה נבחרה לפיילוט מחוזי של משרד החינוך – “רצפים בעת קורונה”

גדרה נבחרה לפיילוט מחוזי של משרד החינוך, “רצפים בעת קורונה” אשר במסגרתו אגף החינוך בהובלת מנהלת האגף, ענת קוך, קיים מפגש ב”זום” בהשתתפות למעלה מ- 120 אנשי חינוך מגדרה. במפגש, שעסק בתפקידי מערכת החינוך בתקופה הנוכחית והעתידית, השתתפו נציגי המועצה, הפיקוח, מדריכים מטעם משרד החינוך בתחומי הלימוד השונים, מנהלי בתי הספר בגדרה ובעלי תפקידים נוספים.

במסגרת המפגש התקיים דיון מליאה מורחב על התפקידים והיעדים של המערכת בעת הזו ונעשתה חלוקה לקבוצות חשיבה ועבודה. כל קבוצה כתבה תכנית ליצירת רצף לימודי בין כיתה ו’ לכיתה ז’ שנועדה לענות על שאלות מהותיות כמו מהן המיומנויות הנדרשות עבור התלמידים, מה הנושאים אותם שיש ללמד כבר בכיתה ו’ ולהמשיך בכיתה ז’ ועוד, כאשר המטרה העיקרית היא לייצר קליטה מיטבית של תלמידים המסיימים את כיתה ו’ בבתי הספר היסודיים לקראת העלייה לכיתה ז’ בחטיבות הביניים. המפגש הסתיים בבקשת המשתתפים לקיים מפגש המשך על מנת לעמוד על התקדמות תוצרי המפגש והתכניות שגובשו.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: ” קידום החינוך בגדרה נמצא תמיד בראש סדר העדיפויות. אני שמח על כך שאנשי החינוך בגדרה מצליחים לקיים מפגשים חשובים ומפרים אלה גם בתקופה שבה לא ניתן לקיים מפגשים שכאלה באופן פיזי. למרות האתגר שבקיום המפגשים באופן מקוון, הם פועלים להמשיך ולפתח את החינוך במושבה. עם רוח כזו והנחישות שהם מפגינים, אין זה פלא שמערכת החינוך של גדרה קוטפת הישגים שנה אחר שנה. תודה למשרד החינוך, למנהלת אגף החינוך ולכל השותפים במפגש משמעותי זה”.

ענת קוך, מנהלת אגף החינוך במועצה המקומית גדרה: “תודה למפקחים השותפים לתכנון ולארגון מפגש חשוב ומשמעותי זה ולנשות ואנשי החינוך שלקחו חלק ותרמו משמעותית לתהליך חשוב זה. ההירתמות בעת הזו להמשך פיתוח מיטבי של מערכת החינוך בגדרה, מעבר להיותה מעודדת, היא צו השעה. אני שמחה לבשר לתלמידים ולהורים כי יש מי שעובדים מסביב לשעון כדי לאפשר לדור העתיד שלנו את הכלים להמשך הדרך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן