תושבי גדרה ייהנו הקיץ מתוספת חדשה ומרעננת לפעילויות הפנאי בפארקים הציבוריים: ראש המועצה המקומית, סהר פינטו, הודיע על הצבת שולחנות פינג פונג ופוצ'יוולי לשימוש הקהל הרחב.
שולחנות ראשונים הוצבו במתחם הספורטק ובגן שבע, והשבוע תורחב הפריסה לגנים ציבוריים נוספים ברחבי היישוב. פינטו קרא לתושבים לבוא, לשחק וליהנות, ובמקביל ביקש לשמור על המתקנים החדשים.
ההצבה של שולחנות אלו מגיעה כחלק ממהלכים שמטרתם להעשיר את חיי הקהילה בגדרה ולהציע אפשרויות בילוי אקטיביות ומהנות לכל הגילאים, במיוחד בתקופת הקיץ.
◼️ הצטרפו לחדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









