news08.net/ads.txt

גוגל שופינג – צעד חכם לקידום המכירות באתרי מסחר!

בעלי חנויות

E commerce? רוצים להקדים את המתחרים שלכם במספר צעדים ובכך לפעול לקידום המכירות באתר? זה הזמן לדעת הכול על Google shopping, כלי שיווקי חדש יחסית של גוגל המיועד לבעלי חנויות מסחר מקוון ברשת.

(צילום: אקסטרה דיגיטל)

תחום ה-E COMMERCE (מסחר מקוון) נחשב לאחד מתחומי האינטרנט הכי “חמים” בשנים האחרונות, ועל כך יעידו היקפי העסקאות המקוונות ומחזורי המכירות שרק מזנקים כלפי מעלה משנה לשנה. תחום זה מאפשר למשווקי מוצרים ושירותים בכל תחום ועיסוק, למכור את מוצריהם/שירותיהם ישירות דרך הרשת, ובתוך כך, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות אשר אינם באים לידי ביטוי בעולם המסחר המסורתי, לרבות, סניף מכירות הפועל מסביב לשעון 24/7 ולאורך כל ימות השנה, סניף מכירות אשר איננו מצריך לוגיסטיקה מורכבת לצורך הפעלתו, מכירה ממוקדת של מוצרים ושירותים לקהלי מטרה המתעניינים ברכישתם בכל רגע נתון ויתרונות נוספים. יחד עם זאת, תחזוקה ותפעול של אתר מכירות מקוון כזה או אחר, הן פעולות המחייבות אתכם להשקיע משאבים רבים בפיתוח אתרי מסחר מקוון ומערכות מתקדמות בתחום אבטחת המידע וזאת לצד הסתייעות בפלטפורמות שיווקיות כאלו ואחרות העומדות לרשותכם ברשת האינטרנט, וביניהן: פלטפורמות השיווק של גוגל.

ענקית החיפוש מציגה: גוגל שופינג, כלי שיווקי חדש המיועד לבעלי חנויות מסחר מקוון

במהלך שנת 2018, נחת בגוגל ישראל כלי שיווקי חדש של ענקית החיפוש, המיועד לבעלי חנויות מסחר מקוון. כלי שיווקי זה נושא את השם המחייב: גוגל שופינג, והוא מאפשר לכל בעלי חנויות המסחר המקוון ברשת, לחשוף את מוצריהם כמודעות מקדמות מכירה גם ברשת החיפוש של גוגל וגם ברשת המדיה של ענקית החיפוש.

בהתבסס על נתוני השימוש בכלי שיווקי זה ברחבי העולם, נמצא כי השימוש בגוגל שופינג, מעלה את הסיכוי לביקור הגולש/ת באתר המפרסם בכ-90% ואת סיכוי הרכישה באתר ביותר מ-80%, ועם כאלו תוצאות אין כל סיבה שתוותרו על השימוש ב-גוגל שופינג במידה ואתם בעליו של אתר מסחר מקוון.

גוגל שופינג – איך זה עובד בשבילכם?

קמפיין גוגל שופינג הוא למעשה קמפיין מודעות מוצר המופיע בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש בגוגל. קמפיין זה חושף את המוצר אותו אתם מעוניינים לקדם (או יותר נכון לקד”מ…) באמצעות מודעות מוצר המכילות בתוכן מידע מפורט על המוצר אותו אתם מעוניינים לפרסם ולמכור, לרבות, IMAGE של המוצר, שם המוצר/מותג, עלות המוצר וקישור ישיר לאתר המסחר המקוון באמצעותו ניתן לרכוש את המוצר.

כאשר גולש/ת מסוים, מבצע שאילתת חיפוש בגוגל התואמת את מילות וביטויי המפתח אותם הגדרתם מראש (לדוגמא: טבעת אירוסין), מודעת המוצר שלכם תוצג בפניו באופן אוטומאטי, ובכך, פלטפורמת ה-גוגל שופינג, מגבירה באופן משמעותי את סיכויי כניסת הגולש לאתרכם ורכישת המוצר.

קמפיינים ב-גוגל שופינג, מיועדים אך ורק לבעלי אתרי מסחר מקוון והם מיושמים באמצעות שילוב של שתי פלטפורמות נוספות של גוגל:

  1. ממשק ה-GOOGLE ADS באמצעותו ניתן להקים את הקמפיין וליצור מודעות מוצר אשר יופיעו בתוצאות החיפוש
  2. ממשק ה- GOOGLE MERCHANT CENTER באמצעותו ניתן לנהל את קבצי הנתונים של המוצרים אותם אתם מעוניינים לקדם ולשווק, לרבות, תיאור המוצרים, פרטי בית העסק, משלוחים וכדומה.

הסנכרון בין שני הממשקים מתאפשר לאחר פתיחת חשבון בגוגל מרצ’נט סנטר וקישורו לחשבון אשר הוקם עבורכם במערכת הפרסום של גוגל (GOOGLE ADS).

יתרונות השימוש ב-גוגל שופינג

כפי שציינו לעיל, השימוש בגוגל שופינג בקרב משווקים ובעלי אתרי מסחר ברחבי העולם, הוביל לתוצאות קד”מ מרשימות במיוחד, כאשר השימוש בקמפיין מודעות ה-שופינג של גוגל מעלה את סיכויי הביקור באתר המקודם בכ-90% בממוצע. מעבר לכך, השימוש בקמפיין מודעות השופינג של גוגל, מאפשר לכם ליהנות מהיתרונות השיווקיים הבאים:

  • פלטפורמה חדשה יחסית המאפשרת לכם להקדים את המתחרים הישירים שלכם לפחות בצעד אחד – נכון להיום, השימוש בגוגל שופינג איננו נפוץ בקרב בעלי אתרי מסחר מקוון בישראל, ולכן, השימוש בו בכל תחומי המסחר מאפשר לכם ליהנות מפלטפורמה שיווקית רבת עוצמה המתאפיינת (לעת עתה) בתחרות נמוכה יחסית.
  • חשיפה גבוהה וממוקדת – השימוש בגוגל שופינג, מאפשר לכם ליהנות מחשיפה גבוהה הנובעת בין היתר מהימצאותה של הפלטר פומה בראש דף תוצאות החיפוש של גוגל, וכל זאת תחת מילות וביטוי המפתח הרלוונטיים עבורכם.
  • קמפיין ויזואלי שיודע להביא תוצאות – מודעות המוצר אותן ניתן לפרסם באמצעות הגוגל שופינג, הן מודעות ויזואליות בשילוב תוכן טקסטואלי רלוונטי לגבי המוצר המקודם. השימוש בתמונות מוצר כמקדם מכירות הוכח כאחד מהגורמים המשפיעים ביותר על החלטת הגולשים לביצוע הקלקה על גבי המוצר המפורסם ומעבר לאתר המקודם.
  • יחסי המרה גבוהים במיוחד – נתוני הרכישות של מוצרים המקודמים ב-גוגל שופינג גבוהים בעשרות אחוזים מנתוני רכישת מוצרים מקוונים בכל פלטפורמה שיווקית אחרת!

יתרונות שיווקיים אלו מתווספים לפונקציות השיווקיות העומדות לרשותכם באמצעות ניהול מודעות הקמפיין ב-GOOGLE ADS, לרבות, ניתוח נתונים ואופטימיזציה מלאה לצרכי הקמפיין.

קמפיין גוגל שופינג מוצלח – כיצד?

שימוש נכון ויצירתי בגוגל שופינג, מחייב היכרות וידע מעמיק עם תחום הקידום הממומן בגוגל ועם מכלול האפשרויות העומדות לרשותכם ב-GOOGLE ADS (מערכת הפרסום של גוגל). במקביל, קיימת חשיבות רבה לקיומם של מחקרי שוק ומתחרים ומחקרי מילות מפתח, וזאת על מנת לבחון את אופן השימוש הנכון והיעיל ביותר עבורכם בפלטפורמת ה-גוגל שופינג.

לצורך כך, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברת קידום המתמחה בהליכי קידום ממומן ואורגני בגוגל. שירותיה המקצועיים של חברת קידום מובילה בתחומה, יאפשרו גם לכם לפעול באופן מיידי בזירת השופינג החדשה (יחסית( של גוגל וליהנות מכל היתרונות הנלווים אליה. לצורך בחירת חברת קידום לתפעול קמפיינים בגוגל שופינג, מומלץ להתייחס לפרמטרים מקצועיים כגון: ניסיון מקצועי בתחום הקידום והשיווק הדיגיטלי, היכרות מעמיקה עם פלטפורמות השיווק השונות של גוגל, היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי החברה (מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה לאתרי מסחר מקוון וכו), וכמובן, שיטת העבודה המונהגת על ידי החברה ואופן ההתקשרות עימה.

נכתב ע”י אקסטרה דיגיטל

אתר החברה  

עמוד הפייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן