news08.net/ads.txt

גיל זה רק מספר: ניצולות שואה בעמותת “עמך” ביוזמה חדשה

שרה וינשטיין וסימה ליפקין, ניצולות שואה הפעילות בעמותת “עמך” יוצאות ביוזמה חדשה של תפירת וחלוקת מסיכות עבודת יד.

אלו ימי קורונה, ונראה שהם כאן כדי להישאר. בני הגיל השלישי ובמיוחד ניצולי השואה נאלצים להסתגר בבית מה שיוצר מצבים נפשיים לא פשוטים. אבל יש נשים, שלא נתנו למצב להשפיע עליהן, הן החליטו לנצל את כישוריהן ואת הזמן הפנוי ולתפור מסיכות להגנה מפני הקורונה.

שרה וינשטיין וסימה ליפקין, שתיהן חברות במועדון “עמך” רחובות שנותנת לניצולי השואה מענה נפשי וחברתי החליטו לנצל את מומחיותן בתפירה ויצרו ליין מסיכות פה ואף מבדים צבעוניים ויוצאי דופן. הן התחילו לתפור לעצמן ולבני משפחותיהן ולאור ההצלחה ותחושת ניצול הזמן והשמחה שזה הכניס לחייהן ובעידוד בני משפחותיהן הן כעת מתחילות לחלק את המסכות לניצולים נוספים ולקשישים שזקוקים להן.

העיסוק בתפירה נותן להן אור ושמחה שעוזרים להן לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו. עיסוק ביצירה, סיבה לשיחות עם אנשים בטלפון, כל אלו עושים טוב על הלב של שרה וסימה.  הן מתרגשות מכל חלוקה, מכל חיוך שהן יכולות להעניק ואנחנו מתרגשים מהחיוך שעולה על פניהן כתוצאה מכל זה. מטרתנו היא לתת להן חשיפה. שעוד אנשים ישמעו על פועלן ואם הם זקוקים למסיכות, יפנו אל הניצולות ואלה תשלחנה להם מסיכות. שרה וינשטיין גם תופרת דברים לתינוקות.  כמובן שאין להן אתר או פייסבוק אבל אנו שמחים לשלוח לכם כמה מהתמונות של המסיכות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן