news08.net/ads.txt

גירושין בגיל הזהב: בת 76 מסרבת לתת גט לבעלה בן ה-80 שמאוהב ב..מאהבת בת ה-73!!

גירושין בגיל הזהב | בת 76 מסרבת לתת גט לבעלה בן ה-80 שמאוהב ב..מאהבת בת ה-73!! – מסובך? ובכן, היצירתיות בגיל הזהב אינה יודעת גבול.  בימים אלו מבקש גבר בן 80 בגט מרעייתו בת ה-76 בכדי להמשיך את חייו לצד המאהבת שלו – אלמנה, הצעירה מאשתו, בשלוש שנים בלבד.

“המאהבת של בעלי פשוט לקחה לי אותו מתחת לאף, החוצפנית הזו”. הסיפור המוזר הזה מתרחש באזור הדרום – ולעתים קשה להאמין לעומק היצרים והיצירתיות במאבקי גירושין גם כשמדובר בגיל הזהב. כאמור, הבעל בן ה-80 התאהב באישה אחרת – אלמנה, שהייתה חברה של בני הזוג, ונהגה לבקר אותם לא מעט. באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן, טוענת האישה הנבגדת שלא תסכים להתגרש כי “המאהבת של בעלי פשוט לקחה לי אותו מתחת לאף, החוצפנית הזו”.

האשה מסרבת להתגרש בגיל 76 וטוענת שלא מעניין אותה שבעלה אומר כי האהבה שלו אליה נגמרה. “גם אני לא אוהבת אותו אבל אני צריכה אותו בבית איתי”, הסבירה לעורכת הדין שרין סולן, “לא אתן לו גט”.

הבעל אגב, מוכן לוותר, כמעט על כל הרכוש המשותף לרבות הדירה של בני הזוג ובתנאי שאשתו תיתן לו גט. הוא לדבריו רוצה גט כדי להתחתן עם חברתו האלמנה שאיבדה את בעלה לפני שלוש שנים. עוה”ד סולן טוענת כי האישה לא תסכים לגט ואם היא תסכים בסופו של דבר לסוג של פשרה היא תעמוד על כך שבעלה יתחייב לסייע לה בשלושה ביקורים שבועיים בביתה גם אחרי הגט. כאן נכנסה לסיפור האלמנה וסירבה לסידור שבעלה לעתיד יבקר את אשתו אחרי הגט, שלוש פעמים בשבוע. עניינם של בני הזוג הועבר בהמלצת בית המשפט ליחידת הסיוע שם תיערך פגישה משולשת בין בני הזוג והאלמנה כדי לנסות לשכנע את הצדדים להגיע לסוג של פשרה.

לדברי עוה”ד סולן, “אין הבדל בין גירושין בשנות השלושים, לגירושין בשנות השמונים. היצרים הם אותם יצרים, הדרישות לא שונות וכל הצדדים מרגישים נבגדים גם בגיל הזהב”.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן