news08.net/ads.txt

גל שני בדרך? | 118 אובחנו, עוד מאות תלמידים לבידוד

עוד מאות תלמידים בבידוד, ועוד בתי ספר עוברים ללמידה מרחוק: לאחר שאתמול נסגר תיכון מקיף ו’ בבאר שבע, היום (ד’) הוחלט לסגור גם את מקיף ג’, לאחר שבדיקת קורונה שעברה אחת התלמידות נמצאה חיובית. אתמול נשלחו לביתם 175 תלמידים משכבה ז’ בבית הספר, וכעת כל תלמידי התיכון לא יגיעו אליו בימים הקרובים. לפי הנתונים המעודכנים, אתמול נדבקו בנגיף 118 איש, הכי הרבה זה יותר מחודש. העלייה במספר הנדבקים בימים האחרונים משתקפת היטב במפת החשיפה לקורונה. צפו כאן במפה, ובדקו אם עליכם להיכנס לבידוד.

 

הורה של אחד הילדים במעון ויצו בקרית גת אף הוא נדבק בקורונה. אך מסתמן שמספר הורים המקורבים לאותו הורה מספרים שיש לו ילד נוסף הלומד בגן שלמה בעיר.

מנהלת מעון ויצו בקרית גת מירה אלחרר, הודיעה שאחד ההורים נדבק בנגיף הקורונה. בהודעה שמסרה להורים נכתב: “ברצוני לעדכנכם כי אחד ההורים לילד מכיתת הפעוטון הודיע לי בשעה האחרונה כי הוא חולה קורונה מאומת. אני בקשר עם משרד הבריאות בכדי לקבל הנחיות מדויקות כיצד עלינו לנהוג. אעדכן אתכם בהנחיות ברגע שאקבל. בתקווה לבריאות טובה והחלמה מהירה להורה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן