news08.net/ads.txt

גם אתם מעדיפים השתלת שיניים ביום אחד?

אם אתם כמונו, הרי שהבילוי המועדף עליכם הוא כל דבר פרט לשכיבה “נינוחה” אצל רופא השיניים. עם זאת, גם אם אתם כמונו, הרי שאתם רוצים שיניים בריאות, ועוד לפני שהן בריאות – אתם פשוט רוצים שתהיינה לכם כל השיניים שלכם. לפעמים הדרך היחידה לשמור על פה מלא שיניים זה עם שתלים, ואם כבר טיפול כירורגי, אז עדיף השתלת שיניים ביום אחד.

כשהאפשרות הזו רק הגיחה לעולם הדנטלי, הרי שלא רבים ידעו עליה, ויכלו רק לחלום עליה. כיום השתלות השיניים ביום אחד הפכו לפופולריות, ומאוד מבוקשות בקרב המטופלים, מהסיבה המובנת מאליה. בהמשך תראו כמה יתרונות, וחסרונות, של הטיפול הייחודי הזה.

פלוסים ומינוסים של השתלת שיניים ביום אחד

היתרונות הברורים של השתלת שיניים ביום אחד הם –

  • כל טיפול, אפילו הבטוח ביותר, הוא פתח לסיבוכים. כעושים את השתלת השיניים בטיפול אחד, מפחיתים סטטיסטית את האפשרות לתקלות ובעיות, פשוט כי יש פחות טיפולים.
  • הטיפול ביום אחד אומר שתחזרו לשגרה יותר מהר – בעוד שטיפולי השתלות שנפרשים על פני זמן רב דורשים שיקום והתאוששות לאחר כל הליך, הרי שכאן מדובר במהלך בודד שדורש תקופת התאוששות בודדת, מה שאומר שלא תצטרכו להתעכב עם החזרה לשגרה שוב ושוב
  • עלויות – נכון, על השתלת שיניים, בין אם ביום אחד ובין אם בכמה טיפולים, לרוב תקבלו הצעת מחיר ברורה מראש, אך בסופו של דבר היא מושפעת ישירות מכמות הזמן והמאמץ שהרופא המטפל צריך להשקיע בעבודה, בחומרים וביכולת. קל להבין, אם כך, איך טיפול בודד יעלה לרוב הרבה פחות משלושה טיפולים.

החסרונות של הטיפול:

לכל מטבע שני צדדים, וגם בכל הנוגע לטיפולי השתלת שיניים ביום אחד תוכלו למצוא כמה חסרונות. החיסרון העיקרי והגדול ביותר הוא העובדה שהטיפול הזה לא בהכרח נכון לכם. לא כל אדם שצריך השתלת שיניים יכול לעבור את הטיפול ביום אחד.

ישנם מטופלים שצריכים לעבור תהליכי הכנה להשתלת שיניים, כמו למשל עיבוי האזור שנועד לקלוט את השתלים. במידה ואפשר לעשות זאת, הרי שהנה לכם כבר סטייה מטיפול של יום אחד, וזו לעיתים קרובות הסיבה שאנשים לא יכולים לעבור את ההליך המזורז.

בנוסף, מדובר בהליך כירורגי לכל דבר ועניין, ויש שיאמרו שבגלל שהכול נעשה ביום אחד, ההתאוששות עלולה להיות מאתגרת יותר. בעוד שהשתלות שיניים הנפרשות על הרבה טיפולים דורשות הרבה ימי התאוששות הפרושים לאורך זמן, כאן ישנה דרישה מהגוף לקבל את השתלים ביום אחד, וזה יכול להיות אתגר.

כמו כן, כל טיפול כירורגי עלול להוביל לתופעות לוואי, מעבר לזמן הטיפול עצמו, הרי שהרקמות צריכות להתאושש, ואתם עלולים לסבול מנפיחות מקומית, דימום, כאבים בדרגות שונות, ותחושות שונות בפה. קחו בחשבון כי דבר זה נכון לכל טיפול שיניים כירורגי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן