news08.net/ads.txt

גם ברשת חוויות: הוזלת התעריפים לקייטנות הקיץ

STP_6827

 

רשת חוויות מודיעה היום (שני) על הוזלת תעריפי הקייטנות לקיץ – זאת בעקבות פניות רבות מהורים שאין באפשרותם לעמוד בתשלומים. כזכור, הבוקר, החברה העירונית הודיעה על הוזלת התעריף וכעת גם חוויות מצטרפת למהלך.

המשנה לראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “אמש פרסמנו את מסלולי הקייטנות לגני הילדים בעיר רחובות, לאחר בחינת צו שר הפנים ויישום פתיחת מסלול לקייטנות הציבוריות כמופיע בצו. בעקבות הפרסום קיבלתי פניות רבות מההורים, ואני קשוב לבקשותיהם ולהנהגת ההורים, אשר מייצגת את כלל התלמידים במערכת החינוך בעיר. השתדלתי לענות לכל פונה ביממה האחרונה מתוך אחריות, ומנהיגות והבנה אמיתית של מצוקת ההורים, גם כשהושמעו טענות לא פשוטות. בשל הרצון להקל על הנטל הכלכלי המוטל על כתפי ההורים בחודשי הקיץ, החלטנו להוזיל את המחירים ולהתחשב במשפחות עם יותר מילד אחד בקייטנות ו/או אימהות חד הוריות. ראש העיר, רחמים מלול, נעתר באופן מיידי לבקשתי זו, ובשילוב כוחות הצלחנו לגייס תקציב נוסף לצורך מימון הנחות אלו. חשוב להבין שלהבדיל מבתי הספר, הממשלה איננה מסבסדת את קייטנות גני הילדים. נמשיך לעשות כל מאמץ כדי להביא לתושבי העיר את הקייטנות הטובות ביותר ודלתנו תמיד פתוחה להורים. כל המידע יתעדכן במהלך היום באתר רשת חוויות ואני קורא להורים למהר ולהירשם”.

הפחתת מחיר בקייטנות גני ילדים, במסלול 23 ימים, הנערכות בגני הילדים

במסלול ליום ארוך – המחיר יופחת ל– 2,000 ₪  ( במקום 2171  ש”ח)

ייפתח מסלול של קייטנה ציבורית לחודש יולי מלא– 

יום קצר-23 ימים- 07:30-13:00  המחיר 1225 ש”ח

יום ארוך-23 ימים- 07:30-16:00 המחיר  1840 ש”ח

הנחות- יוענקו  למשפחות עם מספר ילדים בקייטנות גני הילדים (לא תקף בקייטנות ציבוריות) ולחד הוריות/הוריים-  5%
מספר ילדים (שניים ומעלה בקייטנות גני הילדים)- 5% ילד ראשון, 10% ילד שני, 15% ילד שלישי ואילך

וועדת הנחות- ניתן לפנות לוועדת הנחות ( דרך אגף הגיל הרך) בכל בקשה מיוחדת.

תשלומים- החיוב יתבצע ב-3 תשלומים באופן אוטומטי, במידה ורוצים תשלומים נוספים ( או פחות) יש לכתוב זאת בהערות

רשת חוויות מציינת דגשים חשובים לפיהם כל מי שכבר נרשם יזוכה באופן אוטומטי ולכן אין צורך לפנות לחוויות, קרי מאחר והרישום מבוצע על ידי חברה חיצונית, המחירים יעודכנו אוטומטית בעת החיוב. בשונה מבתי הספר בקייטנות גני הילדים אין סבסוד של המדינה. המדינה החליטה שרחובות לא זכאית לסבסוד בגני הילדים ולכן מראש, המחיר גבוה יותר מאחר ואין השתתפות של משרד החינוך ו/או האוצר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן