news08.net/ads.txt

גן יבנה משתתפת באירועי שבוע ההצדעה לחיילי צה”ל

שבוע ההצדעה לחיילי צה”ל יתקיים ברחבי ישראל במסגרת זו, עד ה-7 ביולי גם גן יבנה תקיים את המסורת באמצעות מתנדבי ‘יחד למען החייל באהבה’, קלמן פרומוביץ’ וסונדרין איבגי, תושבי גן יבנה שפתחו את הלב ובשיתוף עם המועצה המקומית גן יבנה ומתנ”ס גן יבנה.

במסגרת שבוע ההצדעה, עסקים שונים ותושבי גן יבנה יפנקו את החיילים ויתרמו למענם. כך לדוגמא, יתקיימו פריסות אחרי מסעות לפלוגות הלוחמים השונות, תיקוני תפירה מדי צבא בהתנדבות, קפה ומאפה לפני החזרה לבסיס בהצגת חוגר, כניסה לבריכת גן יבנה ליד המתנ”ס, ערב מיוחד ללוחמים, די ג’יי סט וקריוקי עם עציון בשארי, תספורות במספרות גן יבנה השונות ועוד. רשימת המתנדבים הסופית תפורסם בשבוע הבא.

בהחלטת ראש המועצה ובהתייעצות עם מנהל המתנ”ס הוחלט לאפשר כניסה חינם בהצגת חוגר להופעה של ישי לוי שתתקיים ביום שני (8.7) בשעה 21:00 בבימת יום העצמאות ביישוב. בשבוע האחרון הוזמנו 4 מתושבי גן יבנה שנבחרו כשיאני המילואים על פי הנתונים שהתקבלו מצה”ל ללשכתו של ראש המועצה וקיבלו ממנו תעודת הערכה ושי צנוע ממתנת המועצה על השירות המשמעותי למען מדינת ישראל.

בפרסום נתוני הגיוס לשנת 2018 ניתן לראות כי בקרב הבנים גן יבנה נמצאת במקום ה-2 מבין המועצות המקומיות בישראל בשיעורי הגיוס לצה”ל. שיעור הגיוס בגן יבנה עומד על נתון מדהים של 94.3% מהם 43.9% משרתים בשירות קרבי ו-9.9% יוצאים לקצונה. גם בקרב בנות היישוב הנתונים לא פחות מדהימים ומציבים את גן יבנה במקום מכובד עם 82.9% גיוס, 89.3% שבוחרות בשירות משמעותי ואיכותי ו-7.1% שיוצאות לקצונה. מדובר בתוצאה של מערכת חינוך ערכית ובני נוער ששואפים להיות מעורבים בחיי הקהילה והמדינה שלהם.

ראש המועצה, דרור אהרון: “הנתונים לא משקרים, גן יבנה מובילה באחוזי הגיוס לשירות משמעותי בצה”ל, משרתי המילואים שלה נותנים מעצמם בכל עת והתושבים מתנדבים לסייע בעתות חירום. זה ממש לא מובן מאליו, אלה הדברים שהופכים את גן יבנה ליישוב כל כך מיוחד. אני רוצה לומר תודה מיוחדת לקלמן פרומוביץ’ וסונדרין איבגי שעושים לילות כימים עבור חיילי צה”ל ולברך את כלל חיילי וחיילות צה”ל בסדיר ובמילואים. בשם כולנו – תודה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן