news08.net/ads.txt

גנץ ונתניהו על במה אחת: פרסי ירושלים מטעם קבוצת ‘בשבע’ יוענקו השנה לאנשי ציבור, ארגונים, ויוזמות חברתיות על פועלם למען החברה הישראלית

כשבוע לפני עוד מערכת בחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר כחול לבן בנימין (בני) גנץ יעמדו על במה אחת בכנס ירושלים של קבוצת ‘בשבע’, שיתקיים בפעם ה-17 – בימים שני ושלישי 24-25/02 (כ”ט – ל’ בשבט תש”פ), במלון קראון פלאזה בירושלים.

בכנס ירושלים יחולקו 12 פרסי ירושלים, לשורה של אישים וגופים שנמצאו ראויים להוקרה בעקבות תרומתם המשמעותית לעם ישראל, בפעילות ציבורית לאורך השנים ביניהם דוד הלפרין על קמפיין ‘לשון הרע לא מדבר אלי’, אורית סטרוק, יעקב אחימאיר, צעירי חב”ד, בית הילד ירושלים ועוד. הכנס יעסוק במגוון נושאים העומדים על סדר היום הציבורי במדינת ישראל וינאמו בו בין היתר רה”מ  בנימין נתניהו, יו”ר ‘כחול לבן’ בנימין (בני) גנץ, יו”ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין, ד’ר אביחי מנדבליט היועץ המשפטי לממשלה, ח”כ נפתלי בנט שר הביטחון ויו”ר הימין החדש, ח”כ עמיר פרץ יו”ר מפלגת העבודה, ועוד ח”כים, אנשי תקשורת, רבנים, אנשי עסקים ואישי ציבור.

דודו סעדה יו”ר קבוצת בשבע: “בכל שנה אני נרגש לעמוד על הבמה ולהעצים את אנשי ארץ ישראל היפה הפועלים שנים רבות למען הציבור במדינה הן כאדם בודד והן בגופים ומוסדות. ראויים הם מקבלי פרס ירושלים לשאת את התעודה בגאון כי תפארת ישראל הם. נברך אותם לעוד שנים של מסירות ועשיה טובה מתוך בריאות ושמחה”. דוד הלפרין יוזם פרויקט “לשון הרע לא מדבר אלי” יקבל את פרס ירושלים על ניסיונו לתקן עולם באמצעות הטמעת המשפט “לשון הרע – לא מדבר אליי“, אשר מזהיר כי לשון הרע הוא מקור כל רע וראוי לשמור על לשוננו.

בקטגורית ההתיישבות יוענק פרס ירושלים ליובל פונק סמנכ”ל החטיבה להתיישבות לשעבר, על פועלו המבורך לקידום ההתיישבות ביהודה ושומרון והעצמתה, בנייה ופיתוח היישובים בנחלת אבות וקידום החקלאות, המסחר והתעשייה. לאורית סטרוק מנהלת שדולת ארץ ישראל בכנסתעל פועלה המבורך בבניית עיר האבות ויישובי יהודה ושומרון ובקידום הריבונות, המשילות והמשפט באמצעות עבודה פרלמנטרית, הכללת ההתיישבות בחוקי המדינה והעמקת הזיקה בין נבחרי הציבור לתנועת ההתיישבות, ולחנוך אלמסי, סמנכ”ל החטיבה להתיישבות  על פועלו המבורך בייסוד יישובי חבל קטיף ופיתוח ההתיישבות בנגב ובעוטף עזה, בהקמת יישובי חלוצה ומזרח לכיש ובסיוע הרב לגרעינים התורניים והמשימתיים.

יעקב חגואל סגן וממלא מקום יו”ר ההסתדרות הציונית העולמית וראש המחלקה לישראל, על ניהול המחלקה לישראל בפעילותה נגד האנטישמיות בעולם, בשנת ה-75 לשחרור מחנה אושוויץ בירקנאו. על הפצת תורה לצורבא מרבנן, על פועלתם המבורך בהטמעת לימוד ההלכה בקרב הציבור על ידי הקמת מכון העוסק בהנגשת לימוד ההלכה, והנהגת מאות מרכזים לומדי הלכה בארץ ובעולם, ללא תשלום, באמצעות שיעורים שבועיים בנושאים הלכתיים.

עוד החליטה ועדת הפרס להעניק השנה פרס ירושלים לשני מוסדות חינוך. האחד לבית הילד אמי”ת גילה ירושלים על עשרות שנים של טיפול בנערים ונערות במסגרת המשפחתון במסירות ובאהבה אין קץ, תוך נתינת מענה טיפולי נרחב על ידי צוות מקצועי ומסור, והמוסד השני הוא אולפנת בני עקיבא אמנה בכפר סבא על קליטת מאוד בנות בפרויקט העליה והקליטה נעל”ה (נוער עולה לפני ההורים) כל הבנות נשארו לגור בארץ ישראל והנשואות אף קבעו את ביתם כאן. אחוז גבוה מהבנות ‘סחבו’ אחריהן את ההורים לעשות עליה. על עוצמה יהודית בתרומה למדינה, ועדת הפרס החליטה להעניק לנדיה כהן על שעמדת לימינו של גיבור ישראל, בעלך היקר אלי כהן הי”ד, במסירות ובגבורה הראויה להערכה.  ובקטגורית תקשורת הגונה ליעקב אחימאיר על תרומתו לפס הקול המלווה את עם ישראל בתקשורת הישראלית שנים רבות ברגעים בלתי נשכחים, בהיותו המצפן של השידור הציבורי ביושר ואמת ובקור רוח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן