news08.net/ads.txt

מאיר יצחק הלוי בטקס יום הזיכרון באילת: “האיבה עודנה קיימת, והרצון מצד אויבנו לפגוע בנו, ממשיך ולא נעצר”

״משפחות יקרות, תושבי אילת. קולה החד של צפירת הזיכרון, כואב ומהדהד, מפלח כל לב, ומצליח לאחד כל בית בישראל לתחושת זיכרון חזקה במיוחד. ביום קדוש זה, נשמת העם מכונסת ועצורה ומרחיקה מכולנו כל פולמוס ומחלוקת. נגזר על מדינתנו לחיות כל יום עם האבל והזיכרון וביום זה, תחושות אלו מתעצמות במיוחד. ביום זה, מתרפק העם על שירי ארץ ישראל השקטים והעצובים, על סיפורי הקרבות הנועזים ועל גבורתם ואומץ ליבם של חיילי צבא ההגנה לישראל ונפגעי פעולות האיבה. משפחות יקרות, כאן, בין הקברים, נרקם סיפורה המופלא, המיוחד והקשה של מדינתנו, של תולדות המאבק על עצמאותנו. כאן בין האבנים השותקות, נפער הפצע והתעצבה ומתעצבת תודעת הזיכרון המשותפת לכולנו.”, את הדברים הללו אמר ראש עירית אילת לשעבר, ח”כ מאיר יצחק הלוי, שהשתתף היום (רביעי) בטקס האזכרה הממלכתי לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, בבית העלמין באילת כנציג הממשלה.

עוד הוסיף: “ביום כואב וקדוש זה, כולנו מתכנסים לזכור אותם, את מיטב בנינו ובנותינו, כולנו נדרשים לחשבון נפש שבמרכזו תקווה, אמונה וחובה לשמור על אותם ערכים מקודשים שבשמם ועליהם נפלו מיטב בנינו. משפחות שכולות, בניכם ובנותיכן שאינם עוד אתנו, הם שאפשרו לנו לעמוד כאן אתכם בגב זקוף, בראש מורם ולומר להם ובהצדעה, תודה על המדינה הנפלאה שיש לנו בזכותם. 74 שנים חלפו מיום עצמאותנו ועדיין, אנו מקריבים את בנינו על קדושת הארץ. כאשר הכאב והזיכרון הפכו להיות לצערנו, נדבך יסוד המעצב את מורשתו המפוארת של צבא ההגנה לישראל שלנו. גם בשנתנו ה-74 האיבה עודנה קיימת, והרצון מצד אויבנו לפגוע בנו, ממשיך ולא נעצר. גם בשנים האחרונות, נהרגו ונרצחו ישראלים רבים בהם יהודים, ערבים, דרוזים, צעירים ומבוגרים. ממשלת ישראל תמשיך להילחם בטרור הרצחני, השפל והחסר אבחנה ולעשות כל אשר שנדרש כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל. אך, ולמרות ניסיונות הפיגוע, מדינתנו ממשיכה להיבנות, להתפתח, לגדול ולהתחזק. אנו חיים במדינה בעלת צבא חזק, משק משגשג, חוכמה וקידמה בינלאומית, חסרת תקדים, תרבות יהודית וישראלית עשירה, דמוקרטיה חזקה לעם חזק שגם בעתות צרה ומלחמה, היא דוגמא ומופת לרוב מדינות העולם, ובזכות החוזקות הללו, התקווה והאמונה היא מנת חלקנו והשלום עוד יבוא ויפקוד את אזורינו. הערב, חיצה עם ישראל את הסף שבין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה לבין יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל. דגלי הלאום יתנוססו שוב בראש התורן ויבשרו בהדר כי התקדש עלינו חג. אך גם בערב זה, בין העצב לשמחה, מחויביים אנו להבטיח ולקיים את צוואת בנינו, ליצירת ביטחון ללא פשרות, שיביא אתו את השלום המיוחל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן