news08.net/ads.txt

דגים: “הזדמנות שצומחת דווקא מתוך משבר”

עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע לבני מזל

דגים:

היכולת להתחבר אל שמחת החיים גם ברגעים קשים עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. חשוב לזכור ששמחה וכיף זה לא אותו הדבר. על פי רוח הגישה היהודית, שמחה מתחילה בתחושת הכרת הטוב, הודיה. זה מכנה משותף של כל אדם חיובי ושמח. הערכה\הודיה לא באה רק כשהכל מצליח והחיים יפים. המשימה שלנו היא לאסוף את תחושת התודה הזאת, כתחושה מובילה ותמידית גם ברגעים הללו שבהם אנו נמצאים בקשיים. ביהדות קוראים לזה ‘עין טובה’. כלומר לבחור לראות את הטוב ובמקום להתמקד במה שלא בסדר, אמנו את עיניכם לראות מה טוב. שימו לב כמה פעמים ביום יש לכם תגובה שלילית, ביקורת או תלונה. כשמישהו עושה משהו עבורכם, האם אתם מוצאים במה הוא טעה במקום להודות לו?

באופן כללי: אצל רבים מכם ניתן לראות על הזדמנות שצומחת דווקא מתוך משבר ויכולה לעמוד לזכותכם גם בחודשים הבאים ובעתיד כך שבעזרת השם מעז עוד יצא מתוק.. אירוע חברתי כמו למשל: יום הולדת, יום נישואים, ברית נחגגים בשמחה רבה ומתוך אחדות. טיול או חופשה עולים על הפרק והדבר חיובי מאוש בעבורכם.

לסיכום: זהו בסך הכול שבוע בעל אנרגיות טובות, שבוע של חיבור רגשי ומתן דגש על יחסי אנוש, סולדיריות וכבוד הדדי ביניכם לבין הסובבים אתכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של “דומה – מושך – דומה” ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר.

יום הכיפורים: עובר בסדר, הרגשתכם טובה ואתם בהחלט מסוגלים להתמודד עם נצלו את שעות החג גם ליצירת שיח ולחיזוק וגיבוש המשפחה הגרענית שלכם. שבוע טוב, צום קל, גמר חתימה טובה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין – מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: “אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו” (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

לכתבה עוזי הכוהן קולע בול | תחזית אסטרולוגית ליום הכיפורים והמשך השבוע

לעמוד האסטרולוגיה באתר חדשות 08 לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן