news08.net/ads.txt

דוברות זק”א עונה לארגוני הטרור: “הסתכלו במראת הצביעות ותראו מי מפר אמנות בינלאומיות ומבצע פשעי מלחמה ונוגד את דיני הלחימה”

ארגון זק”א החליטו להגיב לאירוע שהתרחש אמש בגבול רצועת עזה, כאשר דחפור וטנק צה”ליים ניסו לתפוס גופה של מחבל הג’יהאד האיסלאמי שנהרג, בעת שניסה יחד עם מחבל נוסף להניח מטען על גדר הגבול בדרום הרצועה.

זק”א: “בתגובה לדמעות התנין של ארגוני הטרור על פגיעה בכבוד המת של המחבל בגבול עזה.עד שאתם מתלוננים על פגיעה בכבוד המת של מחבלים רוצחים שרצו לפגוע בחיילי צה”ל. כשלא פעם נתגלו גם על גופות של מחבלים מטעני נפץ.

זה שש שנים שאתם מפירים את החוק הבינלאומי, מחזיקים בגופותיהם של שני חיילי צה”ל: הדר גולדין ואורון שאול הי”ד, מתעללים בכבוד החללים ובכבוד משפחותיהם.הסתכלו במראת הצביעות ותראו מי מפר אמנות בינלאומיות ומבצע פשעי מלחמה ונוגד את דיני הלחימה”.

יו”ר זק”א יהודה משי זהב: “החזירו את גופותיהם של חללי צה”ל כדי להביאם לקבר ישראל, ונחזיר לכם את גופות המחבלים הרוצחים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן