מבזקים
בינה מלאכותית בקלפי: מכפיל כוח אסטרטגי או סכנה לאמון הציבור? אבריאל בן דור בטור מיוחד מחווה מרגשת ומצמררת: נשקו האישי של רנ"ג איתמר אלוס ז"ל מאופקים הוענק לבני משפחתו סכנה לבריאות הציבור: משרד הבריאות מזהיר מפני שמן זית מזויף באמצע הרחוב, לאור יום: ירי באשדוד; בן 23 הובהל לבית החולים "תעשי פול גז": ילדה בת 14 מאור יהודה לקחה את הרכב של אמא שלה ויצאה לסיבוב מסוכן עם החברים נהגים, שימו לב: חסימה ושינוי זמני בהסדרי התנועה הלילה בכביש 200 אחרי 35 שנה: מהפכת הענק בהיכל התרבות של אור יהודה יוצאת לדרך המשטרה סגרה בבת אחת שישה בתי עסק בנגב מחשש שיהפכו למטרות ירי דירה בהנחה: אלפי משפחות מתחרות על דירה בכפר סבא, יהוד, מזכרת בתיה ואילת בת ים: בני נוער ממשפחות מילואים וכוחות הביטחון פתחו את הקיץ על הגלים אחרי יותר מ – 30 שנות יריבות: הבבא ברוך הגיע להילולה של משפחת איפרגן בנתיבות בירה, רוק וחגיגות 30: פסטיבל הבירה של מודיעין חוזר עם הג'ירפות ומרסדס בנד קריית גת בקזחסטן: העיר מציגה את עצמה לעולים פוטנציאליים ביריד עלייה ראשון מזה 11 שנים בבאר שבע מצאו דרך חדשה להילחם באלימות ברשת: הילדים עצמם הפכו לשומרי הסף של הוואטסאפ ראש העין הוכרה כיישוב זכאי לרישיון נשק אישי מבצע הצלה במעמקי אילת: אלמוג ענק במשקל 80 ק"ג הועבר למקום מבטחים קריית עקרון נערכת לקיץ: שולחנות עגולים למניעת אלימות בקרב בני נוער גבעתיים פותחת עגלת קפה שישית: המחירים הוגבלו, גם טבעונים ורגישים לגלוטן בפנים בן 14 נהג ברכב על גבי הג'אנטים וניסה להימלט מהמשטרה בנתיבות "אם יפגעו במפעלי ים המלח – כל הנגב ייעצר": קרב הענק על 30 אלף משרות בדרום

דימונה מתחזקת: שירותי רפואה חדשים קרוב לבית

בני ביטון וראש מחוז הדרום במכבי סיירו במרכז הרפואי החדש

ראש עיריית דימונה, בני ביטון, נפגש השבוע עם ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, תא״ל (במיל׳) מיכל תשובה, יחד עם מנהלת מרחב נגב מזרחי במכבי, מיכל האוזמן. הפגישה התקיימה על רקע הרחבת פעילות מכבי בעיר ולקראת פתיחתו הרשמית של המרכז הרפואי החדש בדימרי סנטר בחודש הבא.

במהלך הפגישה סקרה תשובה בפני ראש העיר את תכניות העבודה של מכבי בדימונה ואת מתווה הפעילות הקיים בעיר. הצדדים דנו בהמשך חיזוק שירותי רפואת הקהילה, בהרחבת המענים הרפואיים לתושבים וביצירת שיתופי פעולה נוספים שיתאימו לצורכי האוכלוסייה המגוונת והצומחת של העיר.

בתום הפגישה סיירו הצדדים במרכז הרפואי החדש בדימרי סנטר, המעניק לתושבי דימונה והסביבה שירותים רפואיים מתקדמים, נגישים ורחבים יותר כחלק מהמהלך שמובילה מכבי לחיזוק שירותי הבריאות בנגב המזרחי.

ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, תא״ל במיל׳ מיכל תשובה, סיכמה: ״אני מודה לראש עיריית דימונה, בני ביטון, ולכל גורמי המקצוע בעירייה על שילוב הזרועות למען רפואת הקהילה. דימונה נמצאת בתנופת פיתוח וצמיחה, ואנו במכבי רואים חשיבות גדולה בחיזוק רפואת הקהילה בעיר ובהנגשת שירותים רפואיים מתקדמים לתושבים קרוב לביתם. פתיחת המרכז הרפואי החדש בדימרי סנטר היא חלק ממהלך רחב שאנו מובילים בנגב המזרחי, מתוך מחויבות אמיתית לבריאות התושבים ולמתן שירות מקצועי, איכותי וזמין ככל הניתן״.


◼️ חדשות דימונה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: אבינועם עמר

דילוג לתוכן