דרור אהרון: “אנחנו נמצאים בעיצומה של הפגת האש”

על רקע החשש הנמוך לירי טילים ממליץ פיקוד העורף לחזור לשיגרה מלאה. לפיכך ולנוכח התועלת הגדולה שבהשבת השיגרה לילדים ולציבור ההורים, התקיים דיון בהחזרת מערכת החינוך ללימודים מלאים במתכונת מדורגת כמפורט להלן

בתום ישיבת הערכת מצב מספר 27 (ראשון 26.11.23 16:00) בדגש על נושא החינוך הודיע ראש מועצת גן יבנה על ההחלטות שהתקבלו.

לדבריו, אנחנו נמצאים בעיצומה של הפגת האש. על רקע החשש הנמוך לירי טילים ממליץ פיקוד העורף לחזור לשיגרה מלאה. לפיכך ולנוכח התועלת הגדולה שבהשבת השיגרה לילדים ולציבור ההורים, התקיים דיון בהחזרת מערכת החינוך ללימודים מלאים במתכונת מדורגת כמפורט להלן.

🔵 חינוך
✅ מעון היום – ימשיך לפעול ב-3 מוקדים, חמישה ימים בשבוע עד סוף שבוע זה. החל בשבוע הבא – ישוב לפעול במתכונת של שישה ימי פעילות.
✅ גני הילדים יחזרו לפעילות מלאה החל מיום שני 27.11.23, שישה ימים בשבוע
✅ צהרוני הגנים – יפעלו במתכונת מלאה.
✅ בתי הספר היסודיים – יחזרו לפעילות רגילה ומלאה, החל מיום שלישי, 28.11.23, כולל צהרוני בתיה”ס.
✅ מותרת יציאה מלאה לחצרות בהפסקות הפעילות.
✅ כיתות התקשורת בבתיה”ס היסודיים – יפעלו עד לשעה 17:00.
✅ בתי הספר התיכוניים – ישובו למתכונת מלאה החל מיום שני 27.11.23.

יובהר, כי המועצה אינה מנחה או אחראית למעונות יום פרטיים או למסגרות חינוך פרטיות. כל אלו ,לרבות המסגרות שבפיקוח משרד העבודה והרווחה, צריכים לפנות לפקע”ר על מנת לקבל הנחיותיו.

הישיבה התקיימה בהשתתפות: ראש המועצה, מנכ”ל המועצה אילן סוויסה ,סגני ראש המועצה סביון יניב וירדנה אוקמן, סא”ל לירן אשכנזי יקל”ר גן יבנה, קב”ט המועצה וקב”ט מוסדות חינוך, מנהלת אגף החינוך ומנהלת מחלקת הגנים, כל מנהלות בתי הספר, יו”רי הנהגות בתיה”ס, מנהלי מכלולי החירום במועצה.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן