דרור אהרון סיים את תקופת הבידוד: “מרגיש מצוין, מודה שהתגעגעתי”; המועצה נקטה במספר צעדים בעקבות העלייה בתחלואה

ראש מועצת גן יבנה, דרור אהרון, פתח את השבוע ברגל ימין (טפו, טפו,טפו) לאחר שסיים את תקופת הבידוד ביום שישי האחרון. לדבריו: “אני מרגיש מצוין ושמח לחזור לשגרת העבודה, מודה שהתגעגעתי. המטרה שלנו היום היא לצמצם את התחלואה בגן יבנה ולחזור לנתונים נמוכים בהם היינו”. במועצה החלו בנקיטת צעדים לאור העלייה בתחלואה.
כאמור בגן יבנה עומדים על 148 חולים וכ-600 מבודדים נכון להיום בבוקר, ובמועצה מבצעים פעולות שונות להורדת מספר הנדבקים ביישוב ובין היתר –
1. במהלך היום קיים אהרון הערכת מצב עם מנהלי המחלקות במועצה ובשיתוף מתאמת הבריאות היישובית, אתי אביר והיקל”רית, לירן אשכנזי במהלכה הוחלט על חיזוק שיתוף הפעולה מול פיקוד העורף והוצאת נדבקים (צעירים בעיקר) להחלמה מחוץ ליישוב.
2. הגברת האכיפה מול בתי עסק שלא עומדים בהנחיות וכלפי אי עטיית מסכה ברבים – קנסות יינתנו במיידי!
3. ליווי מוסדות החינוך והתלמידים בכל צורך ומניעת המשך ההדבקה באמצעות צמצום של אירועים כגון ביטול ליגת כדורסל, ביטול אירועי קיץ ועוד.
4. למרות שהעובדות הסוציאליות בגן יבנה ובישראל בשביתה, צוות המחלקה יוצר קשר טלפוני עם כלל הקשישים ביישוב לשאול לשלומם והאם חסר להם משהו.
5. המתנדבים מהסבב הראשון של הקורונה חוזרים לפעילות בעקבות העלייה בתחלואה ובבידוד וכל פנייה של קשיש בודד ללא עורף משפחתי ביישוב הזקוק לתרופות או סיוע בקניות ומצרכי מזון מוזמן לפנות למוקד העירוני לדווח על זה ויקבל מענה על ידי מתנדבים, המוקדנים מקשרים בין הפניות לבין המתנדבים.
דרור אהרון התייחס על הגל השני שתוקף את היישוב: “אנא שימו מסיכה ושמרו על ההנחיות, אל תקיימו מסיבות בבתים.
זכרו אין התקהלויות במקומות סגורים מותר עד 10 אנשים ובחוץ עד 20….זה מה שיביא אותנו חזרה למצב טוב כפי שהיינו בו”.
להלן הטלפון במוקד לנוחיותכם – 088573706

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן