דרושים מתנדבים נושאי נשק בגדרה

סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח: “קורא לנושאי נשק, הצטרפו למערך השמירה בגדרה. אנו קוראים לכם להתנדב ולתגבר את עמדות השמירה שהוקמו בכניסות ליישוב”

דרושים מתנדבים נושאי נשק בגדרה.

סגן ראש מועצת גדרה, סהר רווח: “קורא לנושאי נשק, הצטרפו למערך השמירה בגדרה. אנו קוראים לכם להתנדב ולתגבר את עמדות השמירה שהוקמו בכניסות ליישוב”.

להצטרפות אנא פנו למוקד 106 בטלפון 1-800-200-583

גדרה חוותה בימים האחרונים טרגדיה אחר טרגדיה – במתקפת החמאס הארורה.

הבשורה המרה הראשונה הגיעה אודות סמ״ר גיא שמחי לוחם סיירת צנחנים, גיבור ישראל שהגן בגופו כדי להציל עשרות חברים, בנו של דדי שמחי יבדל”א, נציב הכבאות לשעבר; אחר כך נודע על הירצחה של תהילה קטעבי  – דייעה שהותירה את היישב בהלם, לאון בר – אלוף משנה במילואים, שירת את המדינה במשך 26 שנים, נסע בהתנדבות דרומה לסייע לכוחות הבטחון ולפצועים בשטח. יוזמתו הצילה חיים לרבים מהפצועים; רז מזרחי מהמובחרות שבבנות גדרה, ביתם של גל ונירית שנרצחה בידי טרוריסטים שפלים, חיות אדם; קים דמתי רק בת 22, בתם של גדעון (מפלאפל דמתי) וג’ניפר, בוגרת בית הספר דרכא בגין – נרצחה בשבת על ידי בני עוולה.

יהי זכרם ברוך.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: דובר צה"ל | פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן