news08.net/ads.txt

דרישה להקמת יחידה לחינוך דמוקרטי ברחובות

זהר בלום: “אני מתכוונן לקדם תוכניות הכשרה וליווי לצוותים, כמו גם תמיכה וגיבוי למורות ומורים המעודדים שיח דמוקרטי בכיתה”

נציגי מחאת רחובות והורים ליברלים מרחבי העיר, נפגשו היום עם מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך והמועמד לראשות העיר – זהר בלום, והציגו לו דרישה להקמת יחידה לחינוך דמוקרטי ברחובות (יל”ד).

במסמך שהגישו לו, מנו שורת צעדים הנדרשים לשמירה על מערכת חינוך עצמאית ודמוקרטית ובתוך כך תקצוב ממונה חינוך לדמוקרטיה ולהומניסטיקה. כאשר לרשות הממונה יעמדו משאבים עצמאיים נאותים הנדרשים לקיום פעילות משמעותית לקידום החינוך ברוח ערכי מגילת העצמאות.

בין היתר צוין כי תפקיד הממונה יכלול בקרה על תוכניות חיצוניות, הכשרת צוותי חינוך, מעקב שוטף אחר שמירה על ערכי מגילת העצמאות בבתי הספר הממלכתיים ועוד מגוון תחומי אחריות.

נציגת ההורים הליברלים והמחאה מסרה: ״הפסקנו לשבת בחיבוק ידיים. אנחנו כאן כדי להילחם על העתיד של הילדים שלנו, נמשיך לקדם את דוכני ״אין חינוך בלי דמוקרטיה״ ברחבי העיר ולהשפיע דרך הנהגות ההורים. בלום הוא הראשון מהמועמדים שהציע להיפגש ואנו מצפים שבעקבותיו גם יתר המועמדים יבינו את חשיבותה של מערכת חינוך חזקה ועצמאית ויפעלו לקדם את הנושא״.

זהר בלום: “כמאמין בערכי הליברליות והשוויון שפועל למען כלל המגזרים, אני מתחייב להקים יחידה לחינוך דמוקרטי, וכבר בטווח המיידי אני מתכוונן לקדם תוכניות הכשרה וליווי לצוותים, כמו גם תמיכה וגיבוי למורות ומורים המעודדים שיח דמוקרטי בכיתה”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן