דרישה לשלילת הטבת מס של ארגון רופאים הנלחם בצה”ל ועוזר לחמאס

שי גליק מנכ״ל בצלמו: “מדינת ישראל במלחמה. מי שעוזר לאויב בשעת מלחמה לא אמור לקבל אגורה מכספי ציבור”
כסף

ארגון רופאים לזכויות אדם הגיש עתירה לבג”ץ נגד פעילות צה״ל ברצועת עזה, ומסרב לכנות את חמאס ארגון טרור או מחבלים אלא מכנה אותם ‘חמושים’, והוציא מכתב לכל הדיפלומטים בעולם נגד מדינת ישראל על פעילות הצבא בעזה, כך שכח לציין את טבח ה-7/10 שביצע בנו חמאס ואף פנו לאו”ם בטענה שישראל מבצעת פשעים נגד האנושות.

בעקבות מעשיהם של הארגון הזה, ארגון זכויות האדם בצלמו פנה במכתב לשר האוצר בצלאל סמוטריץ’ לשלול את הטבת המס ממנה הארגון זוכה.

במכתב ששלח מנכ״ל בצלמו שי גליק נכתב: “למה אנחנו צריכים לממן את זה? מדובר בארגון שמקבל הטבת מס סעיף 46. הקריטריון הראשון לקבלת הטבת מס זה פעילות לטובת אזרחי ישראל. אין כל חולק שהנאציזם בעזה מהווה איום על כלל אזרחי ישראל ולכן עזרה לנאציזם בעזה זה פגיעה חמורה באזרחי ישראל לאור כל זאת חובה לשלול להם את הטבת מס באופן מיידי”.

שי גליק מנכ״ל בצלמו מסר: “מדינת ישראל במלחמה. מי שעוזר לאויב בשעת מלחמה לא אמור לקבל אגורה מכספי ציבור. אנחנו דורשים משר האוצר בצלאל סמוטריץ להורות לרשות המיסים לבטל לעמותה זו באופן מידי את סעיף 46 שמקנה לעמותה הטבת מס. הטבת מס נועדה לטובת אזרחי ישראל. לא ההפך”.

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן