news08.net/ads.txt

דרמה בקופת חולים “מכבי”: תושב העיר תקף רופא ואיים עליו ▪︎ כל הפרטים

משטרת ישראל עצרה הלילה (בין חמישי לשישי) חשוד בתקיפת רופא של קופת החולים “מכבי” באילת. ביום שלישי הוזעקו שוטרי משטרת אילת לטפל באירוע תקיפת רופא במרכז הרפואי של “מכבי” שבשד’ התמרים בניהולו של רם בן יוסף. בהגעת השוטרים למקום, נגבתה תלונה מהרופא בה טען כי במהלך עבודתו הותקף ואוים ע״י גבר ואישה, בני זוג, וזאת לאחר שהעיר להם על הדרך בה התנהגו במרפאה והתבטאויותיהם כלפי הצוות הרפואי.

בתלונתו ציין הרופא כי הוא לא זקוק לטיפול רפואי. עם זאת, הונחה ע״י השוטרים כי במידה ואכן יזדקק לטיפול רפואי, הוא מתבקש להמציא מסמכים רפואיים ולסור עמם בהקדם לתחנת המשטרה. מיד עם סיום עדותו פתחה המשטרה בחקירת נסיבות האירוע. במסגרת תיק החקירה ובשל היות הקורבן עובד ציבור בוצעה הערכת מצב שקבעה כי דרגת האיום עומדת עד 3. הקורבן עודכן בנושא והתבקש לפנות למשטרה בכל רגע בו יחוש סכנה לחייו.

אמש עוכבו שני בני הזוג לחקירה. בתום חקירתה שוחררה האישה בתנאים מגבילים. באישון לילה, בתום פעולות מאומצות לאיתורו, החשוד נעצר והובא לחקירה. בתום חקירתו נעצר ויובא היום לדיון בפני בימ״ש השלום באילת שיידון את המשך מעצרו.

מנהל מכבי באילת, רם בן יוסף: “ביטחון העובדים הוא ערך עליון, לא נאפשר כל אלימות כלפיהם ונמשיך לנהוג באפס סבלנות בנושא, עובדי מערכת הבריאות אינם הפקר! בתוך כך, הצוותים הרפואיים של מכבי ימשיכו להעניק את שירותי המרפאה בצורה המיטבית תוך התמודדות עם כל האתגרים הניצבים בךנימו לרבות נגיף הקורונה והשפעת וזאת תוך מתוך שליחות אמיתית”.

מפקד משטרת מרחב אילת, נצ״מ משה פינצי: ״אנו רואים בחומרה רבה את עבירות האלימות כלפי עובדי ציבור בכלל וצוותים רפואיים בפרט. מיד עם קבלת האירוע התחלנו בחקירת נסיבות האירוע, במסגרתה נעצר החשוד. אנו מגנים אלימות מכל סוג שהוא וכל מקרה כזה מטופל באפס סבלנות ובנחישות עד מיצוי הדין. אני מחזק את ידיהם של כל הצוותים הרפואיים בעבודתם המסורה לציבור תושבי העיר ואורחיה״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן