דרמה בקפלן: אשה שילדה לפני 4 שעות בן זכר, לקחה את התינוק ויצאה עימו מבית החולים

תינוק|111

כוחות האבטחה בבית החולים “קפלן” חיפשו הבוקר (חמישי) אחר עקבותיה של יולדת, אשה צעירה מהאזור, אשר ילדה לפני ארבע שעות בלבד בן זכר ולאחר הבדיקה הראשונית של הרופאים לקחה אותו מבית החולים – כך נודע ל”רחובות היום”.

לאחר שנודע כי היולדת והתינוק אינם בבית החולים הוברר כי היא נסעה אל ביתה לשם הגיעו כוחות משטרה שהוזעקו על ידי בית החולים בכדי לבדוק האם הגיעה לשם. השוטרים גילו את היולדת ואת התינוק כשהם במצב בריאותי תקין, והאם הטריה סיפרה להם כי העדיפה לשוב אל ביתה לאחר הלידה. יצוין בתוך כך כי היולדת הינה בתה של אחת המיילדות בקפלן וכי היה חשש תחילה שברחה עם התינוק מאחר ולא חתמה על מסמכי העזיבה.

מחלקת היולדות בבית החולים קפלן. העובדים נבהלו (צילום: אתי כץ)
מחלקת היולדות בבית החולים קפלן. העובדים נבהלו (צילום: אתי כץ)

“כששמענו על היעלמותה של היולדת נורא דאגנו”, סיפר אחד העובדים, “הזעקנו את אנשי האבטחה שסייעו לנו בחיפושים דרך מצלמות האבטחה. תוך הבירורים נודע לנו האבסורד שהיא בת של מיילדת אצלנו ולא ברור מדוע דווקא ממקום עבודתה של אמה היא ברחה. העיקר שלבסוף היא נמצאה בביתה ושהתינוק בריא ושלם זה הכי חשוב”.

מדוברות בית החולים נמסר כי “המקרה נבדק, ונמצא כי מדובר בעניין שהינו טכני רישומי בלבד ויציאתה מבית החולים הייתה בידיעת הצוות הרפואי במחלקת יולדות. בית החולים פעל כנדרש במקרים מסוג זה, ועל פי הנהלים”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן