news08.net/ads.txt

ד”ר היימן, שנולד בנס ציונה, הלך לעולמו; ח”כ חוטובלי: “כשפגשתי אותו לפני מספר שבועות בפגיה לא יכולתי לדמיין שזה יהיה המפגש האחרון שלנו”

ימים ספורים לאחר שנטמן, מפרסמת היום (שישי) חברת הכנסת ציפי חוטובלי, רשומה ברשת החברתית ובה היא נפרדת מד”ר אלי היימן, מנהל הפגייה במרכז הרפואי ‘שמיר – אסף הרופא’, בפעם האחרונה.

הרופא הוותיק והאהוב הלך לעולמו בפתאומיות והותיר את חבריו, משפחתו וחבריו לעבודה המומים. “עולם הרפואה איבד השבוע אדם גדול, רופא בחסד”, כתבה חוטובלי. “כשפגשתי אותו לפני מספר שבועות בפגיה לא יכולתי לדמיין שזה יהיה המפגש האחרון שלנו. עבורי היה ד”ר הימן נקודת אור וחיוך בשעות הארוכות שביליתי בישיבה ליד האינקובטור של נעה בתי. כשהיה מתחיל את סבב הבוקר, מתעניין במצב האמהות והאבות ובעיקר מעודד, מזכיר לכולנו לא לדאוג למשקל התינוקות כי בסוף גם ככה כולם בדיאטה״.

“הוא היה מקצוען מהמדרגה הראשונה”, הוסיפה. “המון תינוקות ניצלו בזכות הניסיון הרפואי שלו והמעורבות הגדולה שלו בפרטים. למדתי המון משיחות הבוקר שלו על עיקר וטפל בחיים. היה לו קשר מופלא עם משפחתו והוא היה גאה בכך ששלושת ילדיו בחרו להמשיך בדרכו ולבחור ברפואה כמקצוע לחיים. דיברנו הרבה על ילדותו כילד שובב בנס ציונה, על אהבתו הגדולה לחקלאות, על החינוך הציוני שקיבל והמשיך להעניק לילדיו, על אהבתו הגדולה לכרמים שטיפח ליד ביתו בכרמי יוסף. היו לו חלום לחזור לחקלאות אחרי הפרישה, אבל לצערנו נאלצנו להיפרד ממנו השבוע בטרם עת. ליבו נדם, אבל לא המורשת הנפלאה וזכויותיו הרבות שכל מי שעבר דרך הפגייה באסף הרופא בוודאי היה עבורו אדם בלתי נשכח. מודה לו על כל מה שעשה למען בתי נעה”.

יהי זכרו ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן