news08.net/ads.txt

האח המצטיין של משרד הבריאות: אורון ברדה, תושב לוד, עובד מאוחדת

אורון ברדה תושב לוד, הוזמן לטקס הארצי של משרד הבריאות – מינהל הסיעוד לאחים ואחיות מצטיינים לרגל יום האח/ות הבינלאומי 2021 שם התבשר כי נבחר לאח המצטיין הארצי על פעילותו בצל הקורונה. ברדה (33, נשוי ואב לשלושה), תושב לוד, עובד במאוחדת מזה שלוש שנים ועיקר פעילותו במתן סיוע למטופלים ברחבי המחוז – ביישובים לוד, אחיסמך, רמלה באר יעקב ויישובים נוספים כאח פצע סטומה ואשפוז בית.

“עם התפרצות נגיף הקורונה, התנדבתי לשמש בתפקיד אחראי צוות קורונה בכל יחידת אשפוז בית במחוז דרום”, סיפר ברדה על פעילותו האינטנסיבית בצל הנגיף. “במסגרת התפקיד, הגעתי לביתם של מטופלים בשעות הקריטיות עבורם למתן טיפול סיעודי-רפואי, לביצוע בדיקות שגרתיות ובדיקות קורונה ולטיפול בסימפטומים השונים של הנגיף וזאת על מנת למנוע אשפוז ולהקל על הרגשתם הפיזית והנפשית”.

“זכור לי במיוחד סיפורה של מטופלת בת 84, עצמאית ופעלתנית שנדבקה בנגיף והייתה במצב קשה מאוד”, מספר ברדה בהתרגשות על אירוע מכונן שהשפיע עליו בהתמודדות עם המגפה. “המשפחה ביקשה שהיחידה לאשפוז בית תטפל בה בבית למרות מצבה. מצבה הוגדר תת חריף, ביקרנו בביתה מידי יום על מנת לתת תרופות דרך הוריד ולעקוב מקרוב אחר מצבה. מצבה השתפר להפליא ולאחר כחודשיים היא שוחררה מהיחידה”.

לסיכום ולאחר שקיבל לידיו את אות ההוקרה, הוסיף: “אני גאה לקבל את התעודה לכבוד האחים והאחיות, שנמצאים בחזית באופן יום יומי, אשר בוחרים להעניק טיפול רפואי-סיעודי בביתם של המטופלים וזאת במקצועיות, ברגישות ומכל הלב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן