news08.net/ads.txt

האישה החזקה של העיר אילת: בטי רבקה סימלמיץ

האישה הכי חזקה בעיר היא המועמדת שחברה לראש העיר אלי לנקרי בתחילת מערכת הבחירות ושמה עליו את כל הז’יטונים, הימרה על הסוס המנצח [למרות שהיה מאבק לא פשוט עם החבורה של גבי קדוש] – ועברה אדם אדם בית בית, הסבירה היטב את היתרונות של לנקרי ובעיקר הבהירה: אהיה בעירייה עבורכם, אשרת אתכם נאמנה. בטי קיבלה את המנדט – לא רק מהתושבים אלא גם מראש העיר שהחזיר לה בנאמנות.

המועצה ה-15 של אילת בהחלט משודרגת ומפתיעה.

האישה הכי חזקה בעיר היא המועמדת שחברה לראש העיר אלי לנקרי בתחילת מערכת הבחירות ושמה עליו את כל הז’יטונים, הימרה על הסוס המנצח [למרות שהיה מאבק לא פשוט עם החבורה של גבי קדוש] – ועברה אדם אדם, בית בית, הסבירה היטב את היתרונות של לנקרי ובעיקר הבהירה: אהיה בעירייה עבורכם, אשרת אתכם נאמנה. בטי קיבלה את המנדט – לא רק מהתושבים אלא גם מראש העיר שהחזיר לה בנאמנות.

זהו לא סוד: סימלמיץ תמכה בלנקרי והובילה עבורו את מערכת הבחירות. לא אשכח איך היו מי שלגלגו מהצד בטקס הרשמי שאליו הגעתי במיוחד, וסיפרו איך לנקרי יאכל את הכובע בהפסד גדול, וסימלמיץ – בג’ינס צמוד וג’קט אדום שמבהיר: “אני כאן ואף אחד לא יזיז את ראש העיר ממקומו”, כבשה את הבמה, רקדה והריעה, האמינה בכל מאודה בדרכם המשותפת וגם הצהירה: עוד ניפגש!.

לאחר הניצחון הגדול, בטקס ההשבעה הפכה [ובצדק, ועל כך שאפו ללנקרי] בן לילה לאישה הכי חזקה באילת – עם תמיכה פה אחד של כלל חברי המועצה.

למעשה, סימלמיץ – זו האישה הראשונה של העיר, שהחלטות גורליות עבור אילת יעברו תחת ידה ואישורה. היא קיבלה אמון מלנקרי, עבדה קשה עבורו – וזכתה לנאמנות מצידו כשמונתה כסגנית ומ”מ ראש העירייה בשכר, עם האצלת תפקידים וסמכויות בתחומי שח”ק: חינוך, קהילה ורווחה.

סימלמיץ, נשואה לחיים ואימא לעדן, תושבת אילת 18 שנים, בעלת תואר ראשון בחינוך ובלשנות אנגלית ותואר שני בתכנון ופיתוח מערכות למידה. היא ניהלה את בית הספר היסודי “אלמוג” ונמצאת בחל”ת ממשרד החינוך.

בעלת ניסיון ניהולי – הייתה חברה ונשיאה לשעבר בארגון “רוטרי” וכיהנה 4 שנים כיו”ר סניף ויצו אילת. היא מאמינה בפוטנציאל של העיר ובחוזקה של הקהילה ואמרה שערכי השוויון והצדק החברתי יבואו לידי ביטוי בעבודתה ובכל תחומי אחריותה.

כעת – חובת ההוכחה עליה!

סימלמיץ כתבה בפייסבוק לעוקביה:, “וזה הרגע, הנה באה השעה”… מעכשיו – אני סגנית ומ”מ של ראש העיר אילת ומחזיקת תיקי החינוך, הקהילה והרווחה. זו הזדמנות מרגשת ותחילתו של פרק משמעותי ביותר בחיי! אלי לנקרי, תודה גדולה על האמון, זכיתי בך, זכינו כולנו! ברכות לחברות וחברי המועצה החדשה. בחמש השנים הבאות, כולנו נשרת את כל תושבות ותושבי אילת, במקצועיות, אחראיות, מסירות ואהבה גדולה. יחד, נצעד קדימה, נעשה ונצליח”.

בנוסף אליה רק שלוש חברות מועצה נוספות – עו”ד סימה נמיר, אשה מובילה ואסרטיבית, בעלת ניסיון רב אשר מונתה כמשנה לראש העירייה. אמנם מספרן קטן לעומת הגברים בחבורה אולם כוחן ועוצמתן רבה בהחלט.

שתי חברות המועצה החדשות הן:

ד”ר סוזי שרם כהן בת 53, נשואה ואימא לשניים, תושבת אילת 35 שנים, מורה בבית ספר התיכון ע”ש “בגין”, מרצה באוניברסיטת בן גוריון, ד”ר לכלכלה התנהגותית בנושא אושר ו wellbeing. לאחרונה הקימה פרויקט מתן סיוע לשורדי נובה תושבי אילת והוריהם. מאמינה בחיזוק הקשר בין התושבים לעירייה וכך לחזק את העיר אילת ואת איכות חיי התושבים בה.

איטל רייך בת 58 תושבת אילת מגיל שנה, נשואה לאריאל, אימא לשניים וסבתא לארבע. עובדת בחברת פרסום ושילוט, מדריכת פילטיס. התנדבה משך 15 שנים בסיירת הורים וכחברה בוועדי הורים. איטל מאמינה בשיתוף פעולה ושיח מכבד והוסיפה שרק יחד נוכל להגיע לתוצאות טובות למען ההווה והעתיד של העיר.

6 חברי מועצת עיר ותיקים נבחרו גם השנה: עו”ד סימה נמיר, יהודה מורדי, יניב חנו, סטס דינקין, ד”ר אולג צ’רנומוריץ ומתן בארי.

הישג בלתי מבוטל לחבר המועצה, יניב חנו שמונה כסגן ראש העירייה בשכר, למשך המחצית הראשונה של תקופת כהונת המועצה (28 חודשים), עם האצלת תפקידים וסמכויות בתחום שירותים עירוניים.

חבר המועצה, יהודה מורדי, מונה כסגן ראש העירייה לא בשכר, עם האצלת תפקידים וסמכויות בתחום הקזינו.

חבר המועצה סטס דינקין, מונה כמשנה לראש העירייה למשך המחצית הראשונה של תקופת כהונת המועצה (28 חודשים) וכסגן ראש העירייה בשכר, למשך המחצית השנייה של תקופת כהונת המועצה (בתום 28 חודשים של המחצית הראשונה) עם האצלת תפקידים וסמכויות בתחום שכונות ותיקות.

בנוסף אליהם, אלה חברי המועצה החדשים הם:

אלי דהן, נשוי לאילנה, אב לשלושה וסב לחמישה, תושב אילת מזה 44 שנים, יו”ר גמלאי צה”ל וגמלאי ההסתדרות, כיהן כחבר מועצת העיר אילת בשנת 2021 למשך שנתיים, בעל תואר ראשון במינהל עסקים. אלי מתכוון לפעול בתחום הספורט בפרט ולמען קידום העיר בכלל.

דותן ממן בן 40 נשוי לאורטל ואב לשלושה, יליד אילת, בן לוותיקי העיר ומנהל את עסקי המשפחה, ביניהם חוף, בית מלון ועסקים בתחום הבניה והמסחר. פעיל בעמותות לחלוקת מזון. דותן מאמין במתן כבוד, בנתינה, חינוך לערכים, ערבות הדדית למידה ושיתוף.

סמי שלמה אוחנה, בן 58 נולד וגדל באילת, נשוי לתמר, אב לארבעה וסב לשלושה, בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני במינהל עסקים, עבד 35 שנים במערך הכבאות, כיום מתנהל כעצמאי בתחום הבטיחות, החקירות והחירום. לדברי סמי הוא מרגיש שזה הזמן הנכון לתרום מניסיונו ומהידע שלו לעיר, להחזיר אותה למפת המדינה מבחינת תיירות, עסקים ותושבים.

אורי שיש נשוי למגי, אב לשניים ולילד אומנה. תושב העיר מזה 60 שנה, בן לוותיקי העיר. עצמאי, נהג מונית. כיהן כבר כחבר מועצת העיר אילת בין השנים 2003-2008.

גבריאל קדוש נשוי לשנטל ואב לשניים, תושב אילת 50 שנים, מורה דרך ובוגר הפקולטה לתיירות. כיהן כחבר מועצת העיר אילת וגם כראש עיריית אילת בין השנים 1993-2003.

שמואל פילוס, בן 60, נשוי למרים, אב לשישה וסב ל 13 נכדים, יליד אילת, כיהן גם הוא כחבר מועצת העיר בין השנים 1993-2000 ובחלק מהזמן גם כסגן ראש העיר ושוב כחבר מועצה בין השנים 2008-2013.

בהצלחה לכולם!

אולי יעניין אותך גם: תעשו הרבה כבוד לנבחרת אילת בהובלת אלי לנקרי
◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יוד צילומים, ארכיון, פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן