news08.net/ads.txt

האלטרנטיבה לנשפי סיום י”ב: צוות בית הספר מגיע לטקס אישי עד הבית

בעקבות הוראות משרד הבריאות ומגפת הקורונה בוטלו השנה טקסי הסיום של כיתות י”ב ברחבי הארץ והתלמידים נאלצו להסתפק בחלוקת תעודות אישית בכיתה בתום שנת הלימודים. עם זאת, באולפנת בני עקיבא רעות שבפתח תקווה החליטו שלא לוותר על חווית טקס הסיום שהיה אמור להתקיים באולפנה בחמישי האחרון ויצרו אלטרנטיבה מסוג אחר.

במסע מיוחד עובר צוות האולפנה בבתי כלל תלמידות ומסיימות י”ב בניידת מיוחדת מוסיקלית שהוקמה לשם כך. הנסיעה תואמה לפי לוח זמנים מדויק מול כל משפחה ומשפחה כאשר כל תלמידה תזכה לטקס פרטי ומיוחד עם המשפחה הקרובה. בניידת הוצבו פודיום ובמה מיוחדת, התלמידות צפויות להתעטף בגלימה ולעטות כובע-סטודנטים אקדמי ובטקס מיוחד יוענקו להן תעודות הסיום ותמונות המחזור.

המסע כולו יגיע לשיאו מחר כאשר החל משעות הבוקר ועד לשעות הערב המאוחרות יגיע הצוות לעשרות משפחות ויקיים את הטקס המרגש מחוץ לבתי התלמידות. צוות האולפנה כולל את ראש האולפנה, המחנכות האישיות, מדריכות הפנימיה והיועצת הפדגוגית, כשאליהם יתלווה דיג’יי וצלם סטילס ווידאו לתיעוד המסע המרגש.

ראש האולפנה מתן אדלר: “מבחינתנו במסע הזה המטרה היא כפולה- היה חשוב לנו מאוד שהתלמידות לא יחושו אכזבה או תסכול על ביטול הטקס הכללי וכן לא רצינו לוותר על שיתוף ההורים שזוכים לראות את הבת שלהם מסיימת 12 שנות לימוד אחרי מאמץ ארוך שנים. אנו רואים בסיום י”ב כתחנה אחת בדרך של הבוגרות שלנו להשתלב בכל מוקדי העשיה של החברה הישראלית ואנו נמשיך ללוות אותן גם בהמשך הדרך ככל שנוכל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן