news08.net/ads.txt

האם המחירים של מעונות היום ישתנו?

סמוטריץ’: “המשבר ידוע והמחויבות שלנו קיימת”

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ וסגנית שר האוצר מיכל וולדיגר נפגשו היום (שני) עם ראשי ארגוני המעונות. שר האוצר הודיע במהלך הפגישה על כוונתו לחתום על המלצת ועדת המחירים של מעונות היום. המהלך צפוי להקל על המצוקה של מעונות היום ולאפשר להם להגדיל את שכר הסייעות באופן משמעותי.

בשיחה עלו האתגרים העומדים לפתחם של ארגוני מעונות היום והדרכים לטיפול. השר ציין כי המשבר במעונות ידוע ומצוקת הסייעות נשמעת ונדונה לעומק. בפגישה נכחו ראשי הארגונים הגדולים המפעילים את מעונות היום: יו”ר אמונה ליאורה מינקה ויפעת סלע, מנכ”ל אמונה דוד הדרי, יו”ר נעמת חגית פאר, מנכ”ל נאות מרגלית ליאור גבאי, מנכ”ל נשי חירות יעל שמרגד, יו”ר ויצו אניטה פרידמן, מנכ”ל ויצו מירה מינס, מנהלת מחלקת מעונות יום בבית יעקב פייגי טבק ומנכלי”ת פורום מסגרות הגיל הרך בישראל דנית ברביאבי.

לדברי שר האוצר בצלאל סמוטריץ’

, “המשבר ידוע והמחויבות שלנו קיימת. אנחנו מבינים את הצורך ואני אחתום בשבוע הבא על הצו שיביא ליישום המלצת ועדת המחירים של מעונות היום. אני מקווה שיהיו לנו עוד בשורות לכם ולציבור ההורים, אנחנו עובדים על כך.
אנחנו נמשיך ונעסוק בנושא המעונות. נחתור לפתרונות ותהיה הקשבה רבה. מעונות היום הם אבן דרך משמעותית בחייהם של ילדי ישראל ובחוסנה של כלכלת ישראל”.

הסתדרות הפועל המזרחי הארגון היציג של מאות המטפלות במעונות היום של אמונה, בתגובה: “אנחנו בעד כל צעד שעשוי להיטיב את תנאי המטפלות במעונות היום, אך גם ביצוע החלטות ועדות הסל לא ישפר משמעותית אם בכלל, את שכר המטפלות. הפתרון היחיד למצוקת השכר של המטפלות הוא רפורמה מקיפה בחינוך לגיל הרך שמשרד האוצר חייב להוביל”.

 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן