news08.net/ads.txt

האם ראש עיריית קרית גת מנצל את כספי הציבור?

פרשת הסכסוך בין ראש עיריית קרית אבירם דהרי לפעיל החברתי ד”ר דרור לדרמן מסרבת להסתיים: היום (חמישי) חבר המועצה, יקיר שינדלר טוען לבזבוז רחב היקף של כספי הציבור לטובת המשפט שמתנהל בין השניים: “מספיק לנצל את משאבי העירייה לצורך מסע הנקמה האישי שלך”.

כזכור, סכסוך מר בין ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי, לפעיל החברתי ד”ר דרור לדרמן, הסתיים בפיצוי ענק של הראשון לתובע, על סך של 380 אלף ש”ח בפברואר 2019. מדובר על הליך משפטי ממושך, אשר עיקרו עוסק במכתבים רשמיים של ראש העיר, שכוונו לעבר אוניברסיטת פיטסבורג, בהם כתב דהרי טענות כנגד לרמן.

בפסק דין שניתן בבית משפט השלום בקרית גת חויב ראש עירית קרית גת, אבירם דהרי, לפצות את ד”ר דרור לדרמן, פעיל חברתי בקרית גת, בסכום גבוה של 380,000 ש”ח וכן בהחזר הוצאות משפט בסך של 50,000 ש”ח וזאת בסיומו של הליך משפטי ממושך. בית המשפט הוסיף וקבע, כי יש לפצות את ד”ר לדרמן בסך נוסף של 100,000 ש”ח בגין הוצאת לשון הרע במסגרת 5 מכתבים נוספים ששלח ראש העיר לגורמים נוספים.

חבר המועצה, יקיר שינדלר התייחס לפרשה: “פרשת אבירם דהרי מול דרור לדרמן מסמלת את כל מה שרע בעיריית קרית גת. סכומי עתק תוציא עירית קרית גת הגרעונית על תביעה שהוגשה לאחרונה נגד דרור לדרמן שכל מטרתה לטעמי היא להתיש, להשתיק ולנקום בדרור לדרמן על כך שהעז לבקר את העירייה. כל תושב צריך להבין את המספרים מאחורי הנתונים, רק האגרה שמשולמת לבית המשפט על תביעה כזו נאמדת בעשרות אלפי שקלים, לפני שדיברנו על שכר טירחה לעורכי הדין ועל הזמן שעובדי העירייה הבכירים ובהם ראש העיר עצמו נאלצים לבלות בעיסוק במסע הנקמה הזה. וזאת מבלי לדבר על ההוצאות שיכולות להיפסק בגין ההפסד הצפוי ויכולות להיאמד במאות אלפי שקלים מכספי הציבור.
לצערי הרב, זה הצליח, ד״ר לדרמן שהשכיל לפעול לחשיפת עוולות רבות בעיריית קרית גת נאלץ להעתיק את מגוריו לעיר אחרת, כי אף תושב לא יכול גם לעשות שירות כזה לעיר וגם להתמודד עם תביעות עתק מתישות. כחבר מועצת העיר קרית גת אני מבקש להודות לדרור לדרמן על השירות החשוב שהוא עשה לעיר במשך השנים כחושף שחיתויות מוביל.
ולראש עיריית קרית גת אני אומר, מספיק, מספיק לנצל את משאבי העירייה לצורך מסע הנקמה האישי שלך, מספיק לנצל את קופת העירייה לצרכיך האישיים והצרים, נצל את הזמן הזה להתמודדות עם המשבר הקשה שפקד אותנו והביא את קרית גת להיות עם נתוני תחלואה מדאיגים ביותר אותם אתה מנסה לטשטש בכך שאתה מתגאה בזה שהפכנו לעיר כתומה במקום לשאוף להיות עיר ירוקה, נצל את הזמן שנוצר להתמודדות עם משבר החינוך בעיר, עם הזבל, הלכלוך והזוהמה שיש בכל רחובות העיר. ואם יש לך כסף מיותר לתביעות סרק אני בטוח שאגף התרבות, שפ״ע או הרווחה ישמחו לעשות בו שימוש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן