news08.net/ads.txt

האמן שיטריף לכם את החושים

הוא יכול לנחש נכונה מי ינצח בבחירות הבאות, להפוך שטר של 50 שקלים ל-100 ואפילו לגלות מה היה השם של חבר הילדות הראשון שלכם. אמן חושים הוא קוסם של טלפתיה ואחיזת עיניים משובחת. הפעלולים המרהיבים שלו יכולים להדהים גם את האנשים הספקנים ביותר. לאחר מופע מרהיב שכזה, גם אתם תתחילו לחשוב שלפעמים יש דברים שמתרחשים בניגוד לטבע.

מופע של אמן חושים – למי זה מתאים

מופע של אמן חושים יכול להתאים למגוון רחב של אירועים – מסיבות בר/ בת מצווה, ימי הולדת, אירועים עסקיים ועוד. אבל בואו נדבר ספציפית על האנשים עצמם. אלה כמה סוגי אנשים שכדאי להם להשתתף במופע חושים:

  • הציניים – אתם מכירים אותם. אלה האנשים שיש להם דעה לא מחמיאה על הכול, ובייחוד על קטעים אמנותיים באירועים חברתיים. אז לפני שהם יספיקו לרדת על קולה הדק מדיי של הזמרת או על מופע סטנד-אפ בלתי מצחיק לטענתם, תנו להם לקבל הצצה למופע של אמן חושים. לאחר מופע שכזה, פשוט לא יהיה להם מה להגיד.
  • המתלהבים – אלה האנשים המתאימים ביותר למופע של אמן החושים. הם אוהבים כל מופע באשר הוא ותמיד שמחים לשתף פעולה. סביר להניח שהאמן יבחר בעיקר בהם לפעלולים שלו.
  • הרציניים – אלה אנשים שכדאי “לנער” קצת כדי שימחקו את הפרצוף הרשמי שלהם ויחליפו אותו בהבעת פנים שמחה או בארשת של תדהמה.
  • הבישנים – יש לכם חבר ביישן שרוצה להתגבר על פחד הקהל שלו? עודדו אותו להתנדב כאשר אמן החושים מבקש מתנדבים מהקהל, או נדבו אותו בעצמכם. לאחר טבילת האש הראשונה שלו, הוא כבר לא יהיה ביישן כל כך.

הפתרון המושלם לאירועים של ילדים ובני נוער

בימינו, אנו יודעים עד כמה קשה לנתק את הצעירים ממסכי המחשב ומהטלפונים החכמים, ועוד יותר מכך – עד כמה קשה להרשים אותם. בלחיצת כפתור קטנה הם יכולים להגיע אל כל מידע שבעולם ללא בעיה, וכמובן גם לסרטונים של אמני חושים במקרה הצורך. אך אין סרטון שיוכל להכין אותם אל המופע האמיתי. ילדים ובני נוער נשאבים אל מופע חושים מרהיב במהירות רבה. הם להוטים להשתתף בו ולראות במו עיניהם קסמים מרהיבים. לפיכך, מופע קסמים מרהיב מתאים למגוון רחב של אירועים שבהם מעורבים ילדים ובני נוער: מופעי בית ספר, בריתות, מסיבות בר מצווה/ בת מצווה או מסיבות סוף שנה של תלמידי תיכון.

מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים אמן חושים

אמן חושים הוא הבחירה הנכונה לכל אירוע, אך ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק תחילה. ראשית, חשוב לוודא שהאמן יודע להתאים את עצמו לקהל היעד שלכם, יהיו אלה ילדים, בני נוער או מבוגרים. שנית, כדאי לבדוק שלאמן החושים יש ניסיון רב בתחום שלו, וכי הוא יודע לאלתר במקרים של טעויות או חוסר שיתוף פעולה של הקהל. ולבסוף, לפני שאתם מזמינים את האמן, כדאי לאסוף המלצות מחברים טובים או מגולשים ברשתות החברתיות.

אמן החושים הפרטי שלי

בישראל פועלים אמני חושים רבים, אך על מנת שהערב שלכם יהיה מושלם, כדאי לבחור אמן חושים מקצועי ומנוסה. כזה הוא אסף סלומון. לסלומון תואר במנהל עסקים וכלכלה וגם תעודה של הנדסאי. הוא מופיע במגוון רחב של אירועים ומצליח להדהים את הקהל תוך שימוש בחפצים פשוטים כמו מטבעות וקלפים, לצד הפגנת קריאת מחשבות מדויקת. כמו כן, סלומון הוא אמן חושים דתי, כך שהוא מתאים להופיע גם באירועים דתיים כמו שבתות חתן. אז אם האירוע שלכם מתקרב, פנו עכשיו לאסף סלומון והזמינו אותו להופיע אצלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן