news08.net/ads.txt

האקטיביסט אבי יצחק לא דופק חשבון: “אין ספק שזוהי הממשלה הכושלת והמאכזבת ביותר שהייתה למדינה”

אבי יצחק מאשדוד הוא אקטיביסט,, זוכה פרס מצטיין על התנדבות בקרב הנוער והקהילה ומוביל דעה בשנים האחרונות בקהילה. אבי בטור דעה נוקב על המדיניות הקלוקלת לדעתו והשימוש הציני בקהילה האתיופית. לטענתו נזכרים בה רק בבחירות, ונדמה הפעם שהוא לא משאיר את הזירה החשובה לאחרים אלא מדבריו נשמע שהוא מכוון גבוה.

 

“ראשית אני מברך על כל אדם שעולה בן אם הוא בין הקהילה או שלא .אבל בהחלט בני הקהילה שממתינים מעל 2 עשורים זוכים להתחבק שוב עם המשפחות שלהם. מרגש מאוד, לא מובן מאיליו ואני בהחלט מברך על המאמץ של השרה הגב’ פנינה תמנו שטה ועל מי שלקח חלק בעשייה, גדול וקטן.

אבל מה שיש לנו כאן זה סיפור עצוב בעיניי מכיוון שזה מתרחש רק בשיח בחירות ולא דאגה אמיתית לאנשים, לבני אדם וזה מה קורה כאשר משחקים בחיי אדם ומחלקים אותם כמו – מבצעים בסופר, לטובת מסאז’ לאגו ושימוש ציני במערכת בחירות. מבין היטב מהי אינטרס לצורכי בחירות, הרי חווינו זאת פעם קודמת לא מזמן (400 עולים) כל עוד זה ישרת אינטרסים צרים. כנ”ל גם הפעם 2000 יגיעו הבית להתאחד עם יקיריהם האהובים (תודות לכל מי שפעל). זהו נתק שעלה בקורבנות רבים שמתו ונקברו על גבעה מאולתרת כתוצאה מכישלון מהדהד של מדניות לאורך השנים”.

אבי מוסיף: “כנסו לרגע לנעליהם של הממתינים ,עכשיו תוסיפו את הנתק, תוסיפו את כמות השנים והתסכול ההולך וגודל, עכשיו דמיינו שאלה אחים שלכם או ההורים שלא ראים שנים. תראו, בתפיסה שלי? העולים היקרים הללו לא היו סובלים אילולא היו זוכים לעלות מכוח השבות ולא מכוח התקציב הממשלתי. הזוי כי ראו איזה פלא, תמיד מוצאים תקציב עבור שיפוץ לשכה שר בעלות כמיליון וחצי שקלים ממשלם המיסים, וכספים מבוזבזים לכל מני פרויקטים ועמותות לא מועילים .אך לדבר הקדוש ביותר שזה הצלת חיי אדם, משחקים בהם ומגרילים אותם כאילו היה מדובר במשחק או חיש-גד מהלוטו (מי עולה לארץ ומי נשאר לסבול). אין ספק שזוהי ממשלה הכושלת והמאכזבת הבזבזנית (לאנשים אין מה לאכול) ביותר שהיית למדינה ולא רק כי אינם ממלאים אחר התחייבויותיהם, אלא כי ובעיקר הניתוק מן העם הפשוט שסובל בגלל משחקי אגו וגחמות אישיות מיותרות. המדינה שבויה זה ברור, וחייבים לשחרר אותה.

זכויות רבות לרוה”מ שלנו ובטח במישור המדיני, אך במישור הכלכלי והחברתי, כשל ניהולי מחפיר, וכן גם הפילוג רק מחמיר, יש הרבה מה לעשות. ברור לכולם שימיה מסתיימים מקווה שלא תיקח את האזרחים כבני ערובה לגחמות והמלחמות האישיות!! רוצים מנהיגות מאחדת. ליבי אתכם אחיי ואחיותיי, מקווה שסבלכם יסתיים בהקדם וכולם יעלו במהרה. באמת שלא שכחנו אתכם כלל”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן