news08.net/ads.txt

הבוקר: שלושה אזרחים הציגו בכניסה לאילת בדיקת קורונה מזויפת; בסוף השבוע: 250 רכבים הוחזרו צפונה לאחר שלא הציגו בדיקות קורונה בתוקף

חוצפה של ישראלים: מיום חמישי ובמהלך סוף השבוע, הוחזרו צפונה כ-250 רכבים בהם הנוסעים לא הציגו בדיקת קורונה שלילית בתוקף, כאשר הבוקר אירע השיא כאשר שלושה אזרחים הציגו בכניסה לעיר בדיקת קורונה מזויפת. אחד מהנוסעים ביצע בדיקת סופיה ביטבתה ושלושת הנוסעים הנוספים ברכב, שינו את השם ושכפלו את תוצאות הבדיקה. ערנותו של פקח העיריה, חשפה אותם ותלונה נגדם תוגש למשטרת מרחב אילת ויותר מכך, לבקשת ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, הועבר הנושא גם לבחינת הלשכה המשפטית בעירייה. “אנו נפעל באפס סובלנות כלפיי מי שינהג בחוסר אחריות ובכך ייפגע בכל מאמצינו לשמור על העיר אילת, על כלכלתה ועל בריאות תושביה” אמר.

בסוף השבוע האחרון חזרה העיר אילת לחיים עם אירוח של עשרות אלפי נופשים שנהנו במלונות ובמתקני האירוח, במסעדות ובאטרקציות שאירחו בשטחים הפתוחים, בחופים, בחנויות הרחוב בטיילת ובמרכזים הפתוחים. בזכות כך, חזרו אלפי תושבי אילת לעבודה ומאות עסקים נפתחו. בהתאם לחוק ועל מנת להמשיך ולפעול כ”אי ירוק”, נדרשו הנופשים והמבקרים בעיר להציג בדיקת קורונה (PCR) בתוקף של עד 72 שעות. מתושבי אילת היוצאים מהעיר וחוזרים אליה, תושבי הערבה ומי שמגיע לעיר במסגרת העבודה, נדרש להציג בדיקה בתוקף של עד 7 ימים אותה ניתן לבצע בכל אחת מקופות החולים, במתחם ״היבדק וסע״ שמפעילים באילת פיקוד העורף ומד”א ובעמדת הדיגום המהיר הפועלת 24/7 בחניות יטבתה. עמדה נוספת תיפתח בימים הקרובים בשדה התעופה ע”ש “רמון” לטובת הנוחתים הזכאים לביצוע דיגום מהיר (תושבי אילת, הערבה ומי שמגיע לאילת במסגרת עבודה). בשלב זה, לא תיפתח עמדת דיגום מהיר בנאות סמדר והבאים מכביש 12 שצריכים לבצע בדיקה מהירה, יצטרכו לחבור לכביש הערבה לטובת בדיקה ביטבתה. במהלך השבוע הקרוב תסייר ניידת של מד”א ביישובי הערבה, לטובת בדיקות קורונה לתושבי הערבה.

במתחם “היבדק וסע” נרשם שיא של נבדקים ובשבוע האחרון נבדקו 6,512 תושבי אילת והערבה במתחם “היבדק וסע” שמפעילים פיקוד העורף ומד”א. בעמדת הדיגום המהיר ביטבתה נבדקו – 1,800 תושבי אילת והערבה שחזרו לעיר או כאלה שהגיעו לאילת במסגרת עבודה. היקף הבדיקות הגדול הראה גם עליה מסוימת בתחלואה, דבר שמחזק את החשיבות בביצוע הבדיקות לטובת שמירה על הבריאות האישית של כל אחד ואחת מתושבי אילת. נכון להיום (22.11) עומד אחוז החיוביים מקרב תושבי אילת הנבדקים על כ – 0.3% עם 22 מאומתים. סגן וממלא מקום ראש העירייה – אלי לנקרי המשמש גם כיו”ר תאגיד התיירות העירוני, מציין כי עדיין מדובר באחוז נמוך מאוד ביחס לארץ, שם עומד אחוז החיוביים על למעלה מ- 2%. הנתון האמור מעיד על החשיבות בקיום הבדיקות, שכן אם נבדקים לא מסכנים ולא מסתכנים. “אני מאד שמח לראות את העיר חוזרת לחיים ולהיות פעילה ותוססת לאחר שבמשך חודשיים הייתה עצובה ושוממת” אמר לנקרי והדגיש את החשיבות בשמירה על תחלואה נמוכה על מנת להמשיך ולהפעיל את אילת כ”אי ירוק” ובכך להניע את כלכלתה לרווחת תושבי אילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן