news08.net/ads.txt

הבחירות ללשכת עורכי הדין בעיצומן. הטוען לכתר: עו”ד ציון אמיר, המוביל בסקרים ובשטח

משעות הבוקר (שלישי) נוהרים עורכות ועורכי הדין בישראל אל הקלפיות בכדי להכריע מי יהיה ראש לשכת עורכי הדין הבא כאשר ההערכה היא שעורכי הדין רוצים שינוי ולפיכך את הכסא יקבל בסופו של יום, עו”ד ציון אמיר המוערך מאוד, ידוע כאיש נקי כפיים וישר אשר נחשב למומחה הגדול ביותר בתחום המשפט הפלילי בישראל.

עו”ד אמיר פנה בחשבון הפייסבוק שלו אל הבוחרים וציין: “היום בוחרים להחזיר ללשכת עורכי הדין את טוהר המידות, ולהחזיר למקצוע שלנו את כבודו שנפגע בקדנציה החולפת. זה בידיים שלכן ושלכם – צאו להצביע ויחד נחולל בלשכה מהפכה נורמטיבית”.

קודם לכן הצביע בבית ציוני אמריקה בתל אביב. “אני מופתע לראות פעילות ערה של ציבור עורכי הדין שמגיעים להצביע בשעה מוקדמת. זה מצביע על גידול ניכר שהולך להיות באחוזי ההצבעה, וזה יכול להתיישב רק עם דבר אחד – רצון גדול לשינוי בתוככי הלשכה, כך אני מאמין ומקווה, שינוי גדול שכל כך נחוץ בלשכה”.

על החלטתו להתמודד אמר: “אדם צריך לקבל החלטה ערכית עם עצמו, להחליט ממתי הוא יוצא מאיפה שנוח לו וללכת למקום שפחות נוכח לו ולהיכנס לזירה הציבורית שאותה צריך לאייש באנשים הטובים ביותר האפשריים. אני מקווה שאני עונה להגדרה הזאת”.

מנגד, עו”ד אבי חימי המכהן בתפקיד מאז פרשת אפי נוה, הצביע בקלפי בבית המשפט המחוזי בלוד. חימי אמר: “זה יום גורלי, שבו עורכי הדין מצביעים על עתיד לשכת עורכי הדין”. יחד נצעיד את לשכת עורכי הדין למקומה הטבעי, נשמור על לשכה חזקה, נהיה מגדלור של צדק, שוויון, מוסר וחמלה, ונחזיר את הכבוד למקצוע.

הקלפיות ברחבי הארץ ייסגרו בשעות שונות. רשימת הקלפיות המלאה ושעות ההצבעה בכל קלפי – כאן.

מחר יתקיימו הבחירות בלשכה. בואו להצביע. יחד נחזיר את אמון הציבור בלשכה, נחזיר את השקיפות וטוהר המידות. יחד נשמור על כבוד המקצוע ונצא לדרך חדשה.

Publiée par ‎עו"ד ציון אמיר לראשות לשכת עורכי הדין‎ sur Lundi 17 juin 2019

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן