news08.net/ads.txt

הבנקאיות של מזרחי טפחות באשדוד הן לא רק סופר מקצועניות, הן שחקניות נשמה!

אתחיל מהסוף: מזרחי טפחות לא שילמו לי על המילים, לא שלחו אליי זרי פרחים ואפילו הנחה בעו”ש לא קיבלתי מהם. בחיי.

למעלה מעשור אני לקוחה של הבנק, או ליתר דיוק משתייכת ללקוחות הקומה השנייה בסניף ארבע אחד שש ב’רוגוזין’, הממוקם ברובע א’ הישן באשדוד. מחלקת העסקים מנוהלת על ידי איריס צור, שאין כלל עוררין על יכולותיה ומנהיגותה, צנומת מראה וחייכנית מחד אך חריפה כמו טבסקו משובח ומזיזה הרים וגבעות לטובת הבנק ולטובת הלקוחות כאחד.

עברתי עם מזרחי טפחות המון רגעים – תחילה הגעתי לבנק עם שותף, פתחנו חברה ופירקנו את השותפות – אני נשארתי עם החברה, הוא פנה לדרך עצמאית, החשבון נותר אצלי ואם להודות, לא תמיד הכל היה ורוד. בעסקים כמו בעסקים, גם העו”ש זז מצד לצד, המון פעולות, המון דברים שלא ידעתי לקרוא, המון דברים בהם שגיתי (בתקווה שמאז למדתי…) אך הן תמיד היו שם – ‘הביג בוס’, איריס צור, הבנקאית האדיבה והסופר מסורה, אופירה מונסונגו-ממן ולימים הצטרפה ענבר אלקסלסי שהוסיפה אדרנלין למערך העסקי.

אכלתי להן את הראש (בלשון המעטה, האמינו לי) – ביקשתי מיליון בקשות, התקשרתי שלוש מאות אלף פעם, שלחתי מלא הודעות – והן עשו את הכל בזריזות, ביעילות ובעיקר עם המון המון אנושיות. לעניות דעתי, עובד – כל עובד, יכול להיות הכי מקצועי שיש – אבל אם אין בו שילוב של אנושיות, דרך ארץ ורצון אמיתי להיות שליח במקום עבודתו – לעולם לא יצליח לתת את התפוקה המקסימלית. לפיכך, בעיניי בנקאי טוב הוא לא רק זה שיודע לתת הלוואה, לחתום על ערבות בנקאית או לספור מרשרשים. בנקאי טוב הוא זה שיחייך, יתייחס, יהיה רגיש ויסייע מכל הלב כדי לפתור בעיות – אם צצו. בסוף בסוף, כולנו שליחים – ושם, במזרחי טפחות כנראה מבינים זאת.

עם הזמן הבעתי את תודתי הכנה והערכתי מכל ליבי לנשים הללו שמתחזקות בצורה כה מופלאה את המחלקה העסקית של מזרחי טפחות באשדוד. אך זו הפעם הראשונה שאני אומרת תודה – להן בפרט ולמזרחי טפחות בכלל, ברשת. אחרי כל כך הרבה שנים – מגיע להם. ואתם, אם אתם בעלי עסקים, קטנים או גדולים, שצריכים ליווי אמיתי של בנקאים (וליתר דיוק בנקאיות) סופר מקצועיות, סופר אדיבות ויעילות עם חיוך ענק ואמיתי – בנק מזרחי טפחות באשדוד הוא לגמרי ההמלצה שלי. למה? משום שהבנקאיות של מזרחי טפחות הן לא רק סופר מקצועניות, הן שחקניות נשמה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן