news08.net/ads.txt

הגיעה העת לשבוע הסיגד ברחובות? | שאול צגהון הגיש הצעה לסדר, ההערכה כי היא תאושר

חג הסגד - 2015 (1)

חבר מועצת העיר רחובות שאול צגהון, הגיש הצעה לסדר לקראת ישיבת המועצה הקרבה ובה הוא מבקש לאשר את קיום שבוע הסיגד המסורתי של הקהילה האתיופית – ברחובות, במקום יום אחד.

המדובר בחג שבמרכזו טקס אשר נועד לאזכר את חידושה של הברית בין ה’ לעמו ישראל, כפי שעשו עזרא ונחמיה. החג משמש כבניין קומה נוספת על חשבון הנפש הפרטי של יום הכיפורים. ביום זה מוסיפים לחשבון הנפש הפרטי את הפאן הציבורי, ובהתקהלות המונים מכריזים על חידוש הברית עם האל ומתפללים על המשכיות האמונה ובוא הגאולה השלמה.

לדברי צגהון, “בשנים האחרונות אנו חוגגים את חג הסיגד בהיכל התרבות של עיריית רחובות במשך יום אחד. הצעתי היא לחגוג במשך שבוע. חג הסיגד נותן במה מרכזית לחיבור בין הציבור הרחב לקהילת יהודי אתיופיה. בעזרת החג יוכלו תושבי רחובות להכיר יותר את הקהילה ואת מנהגיה. לקידום וביצוע שבוע חג הסיגד ניעזר בחברה העירונית, ברשת חוויות, בבתי הספר, בתנועות הנוער ועוד. המטרה המרכזית היא לחשוף את הציבור הרחב לחג הסיגד ולשתף אותם במנהגי יהודי אתיופיה במספר אירועים בשבוע חג הסיגד”.

האירוע המרכזי של חג הסיגד ייערך בהיכל התרבות ב-25.11.19 בשעות הערב – עד אז מבקש צגהון לאשר את הרחבת החגיגות לשבוע ימים וההערכה היא שההצעה תאושר.

חג הסגד - 2015 (1)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן