news08.net/ads.txt

הגיעו לקץ | ביקורת חריפה של אוהדי נס ציונה: “גמרתם את ההיסטוריה של המועדון”; במועדון סירבו להגיב

סיר הלחץ בנס ציונה מתפוצץ. לאחר שהקבוצה רשמה הפסד חמישי ברציפות, אמש מול מ.ס אשדוד (2-0), עמיר תורג’מן וחניכיו קיבלו מקלחת חמה מאוהדי הקבוצה שמאסו מהיכולת הרעה והתוצאות. “תרדו כבר ליגה ותגמרו את הסיוט הזה”, כך נכתב.

450 דקות ללא שער זכות ו-13 כיבושים מפתיחת העונה, ואף איום ממשי. אלו הנתונים הקשים שנס ציונה מציגה עד המחזור ה-22. אמש, במשחק מול אשדוד, שוב הכתומים הציגו משחק נרפא, שהוביל להפסד צפוי מראש ניתן לומר.

מי שמאס מהמצב והחליט להגיב, אלו אוהדי הקבוצה שהגיבו בחריפות ברשתות החברתיות כלפי המועדון. “עמיר תורג’מן לך הביתה בבקשה אל תנצל את המצב הכלכלי ותחכה לפיצויים, אם יש לך כבוד לך, תעזור לקבוצה להזרים דם חדש. “תתביישו לכם קבוצה בלי כבוד. גמרתם את ההיסטוריה של המועדון הזה!. ריסקתם אותנו לגורמים”. אלו רק מנת חלקן של תגובות האוהדים למצב העגום שהקבוצה נקלעה.

מה שמוסיף לכעס של האוהדים, אינו מתבטא רק ביכולת, אלא שהסיבה הנוספת היא שמשחקי הבית משוחקים באצטדיון המושבה מאחר והמגרש הביתי בנס ציונה אינו מאושר על-ידי ההתאחדות לכדורגל. ראיה לכך- אמש נרשמה כמות מביכה של 180 אוהדים במשחק. בפנייה שנעשתה למועדון בהתייחס לביקורת האוהדים, החליטו שלא להגיב לביקורות, ולשמור על זכות השתיקה בנושא. “אין תגובה” כך נאמר לחדשות 08.

נכון להיום, הכתומים ממוקמים במקום האחרון עם 15 נקודות, כאשר הרוחות סוערות במועדון, ויהיה מעניין לדעת כיצד יגיבו לביקורות והעליהום הרב ששורר.

צילום תמונות: דף הפייסבוק סקציה נס ציונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן