news08.net/ads.txt

הגיע להכרעה: הרצח בחוף “ארבע על ארבע” בראשון לציון

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע את אסף ברגיג ברצח (בכוונה) של יאשיהו בלום ז”ל בחוף הים בראשון לציון

כזכור, באוגוסט 2020 הגיעו ברגיג וחבריו לחוף הים “ארבע על ארבע” בראשון לציון בסביבות שתיים לפנות בוקר, וכשחזרו לרכבים לאחר הבילוי, חנה בסמוך אליהם רכבו של המנוח.

לאחר דין ודברים שהיו בין חבורתו של ברגיג לקבוצת החברים של המנוח, החלה להתפתח קטטה וברגיג התקרב למנוח, כשחברו מעודד אותו: “תדקור אותו, תדקור אותו”. ברגיג שלף את הסכין ודקר את המנוח שש פעמים בגבו.

לאחר הדקירות נמלט המנוח, אך קרס לאחר כ-35 מטר והתמוטט. כוחות הצלה אשר הגיעו למקום פינו את המנוח לבית חולים, שם נקבע מותו.

עו”ד רועי לוס: “קיבלנו היום הכרעת הדין בתיק בו בוצע רצח של אדם תמים שנקלע למצב דברים בלתי צפוי לחלוטין והוא תרחיש המבטא אירוע טרגי שאנו כחברה  צריכים למגר ולהוקיע. אדם נורמטיבי יוצא בערב למקום ציבורי ולא חוזר. הרשעה זו משקפת את מאמצי רשויות האכיפה לעשות כל שניתן  למצות את הדין עם כל מי שנוטל חלק באירוע בו ניטלו חייו של אדם. אנחנו משתתפים בצער המשפחה ונמשיך לעמוד איתם בקשר כפי שעשינו עד כה.”

ההרכב קבע פה אחד כי ברגיג דקר את המנוח במטרה לגרום למותו: “בסיכומו של דבר, המסקנה המתבקשת ממכלול הראיות הנסיבתיות היא שהנאשם דקר את המנוח למוות. הנאשם הביא עמו את הסכין מביתו כדי להרשים את חבריו, נשא אותה ברשותו במהלך כל אותו הלילה מבלי שנפרד ממנה, לקח אותה עמו לקטטה, דקר באמצעותה את המנוח, שב עם הסכין המגואלת בדם לרכב, ולאחר מכן בנסיעה השליך את הסכין מהרכב. הנאשם אף התפאר במעשיו, כאשר אמר ברכב: “ראית מה עשיתי לו?”. המסקנה היא שהנאשם דקר את המנוח בכוונה לגרום למותו.”

 

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית ראשון לציון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן