news08.net/ads.txt

הדרמה שמאחורי המחווה: היזמית חשה ברע והובהלה לבית החולים – למרות זאת, Beauty with Joy365 קיימה את הפעילות למען נשות הגיל השלישי

שום דבר לא היה יכול לעצור את החברות בקהילת הנסייניות  Beauty with Joy365 מקיום המבצע המטורף במסגרתו הוכנו אלפי סבונים לנשות הגיל השלישי, פרי יוזמה של מיה ארזי השבה לישראל אחרי 13 שנים במוסקבה.

לקראת יום האישה הבינלאומי המצוין בימים אלו, יזמה ארזי, יזמית מתחום הקוסמטיקה והביוטי את פרוייקט הכנת הסבונים הגדול ביותר שהיה במדינה בו הוזמנו לקחת חלק נשות הפייסבוק הנמנות בקבוצה ומונות כ-7500 חברות, אשר מטרתן לפזר טוב.

הדרמה החלה לילה לפני האירוע, כאשר ארזי חשה שלא בטוב ואושפזה בבית החולים למעקב. בנות הקבוצה שידעו כי ארזי רצתה שהאירוע יתקיים למרות הכל התגייסו במהירות למשימה: הן הגיעו משעות הבוקר המוקדמות מכל רחבי הארץ לביתה של ארזי בקריית עקרון שם הן החלו בעבודות אריזה של חומרי הגלם ושינועם לספרייה העירונית, מבנה דבורה עומר ביישוב. האווירה במקום הייתה מרגשת ומשלהבת, חברות הקבוצה הביאו את ילדיהן שהכינו איגרות ברכה מראש ואותן צירפו לאריזות הסבונים.

כל הסבונים אשר נארזו בערב זה יחולקו לנשות הגיל השלישי במספר רב של בתי אבות ברחבי הארץ, מאילת ועד ראש פינה לקראת יום האישה הבינלאומי. “אני מודה מעומק הלב לכל הבנות שהגיעו מקרוב ומרחוק והוציאו לפועל את האירוע המרגש והמיוחד הזה”, אמרה ארזי. “זה כלל לא ברור מאליו. אני שמחה כי יש בקבוצה אנרגיה טובה, פרגון, עזרה הדדית ומעל לכל נתינה גדולה ואינסופית. הקו המנחה אותנו תמיד הוא לעשות תמיד טוב ולזכור שיש מקום אחד ורוד בעולם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן