news08.net/ads.txt

ההתפרצות ב”ניצני המדע”: מאוחדת תקיים מחר מבצע בדיקות קורונה לתלמידים ואנשי צוות

למעלה ממאה בדיקות קורונה יבוצעו מחר (שישי) לתלמידים ואנשי צוות מ”ניצני המדע” במעבדה המרכזית של קופת החולים מאוחדת ברחוב בנימין ברחובות, זאת בעקבות תלמידה בבית הספר שהתגלתה כחולה מאומתת בנגיף הקורונה. בשלב זה נמצאים כל אנשי הצוות והתלמידים שנחשפו אליה בבידוד ביתי. את מבצע הבדיקות ינהלו אודי חדאד – מנהל מרפאת בנימין, ואיטן איסקוב – מזכירה אחראית.

לדברי אורי אטון, מנהל מרחב יהודה-חוף, “מאוחדת דואגת למבוטחיה וערוכה לתת מענה מהיר לכל צורך שיתפתח באמצעות רמת מוכנות טובה וחוסן של הצוותים בקהילה המתמודדים ביומיום מול אתגר צמצום התפשטות מגפת הקורונה בקהילה. נמשיך לעמוד לרשות מבוטחנו ככל שיידרש. אנו פונים להורי התלמידים הנדרשים לביצוע בדיקה ומתאמים איתם את זמן הבדיקה כך שלא יצטרכו להמתין בתור – רווחת התלמידים והוריהם ונוחות התהליך עומדת לנגד עיננו כחלק מתפישת השירות שלנו”.

כפיר מלול, מנהל מרפאות מאוחדת ברחובות הוסיף: “אנו רואים כי קיימת עלייה בתחלואה – ואף צפינו אותה. הצוותים במאוחדת ערוכים לתת מענה מהיר ומיידי על פי כל הנחיות משרד הבריאות ונערכים לדגום את מי שנחשף לחולי קורונה או חשוד ככזה בצורה המקצועית ביותר. אנו לוקחים בחשבון את העלייה בתחלואה, ולראייה: אם בעבר דגמנו מבוטחים בודדים הרי שבמקרים האחרונים נדרשנו לדגום כיתות שלמות. כאמור, מאוחדת ערוכה לכך ואף תגברה את כוחותיה לקראת מבצע הדיגום שיתקיים מחר ברחובות”.

כידוע זו אינה הפעם הראשונה שקופת החולים מאוחדת נרתמת לקיום מבצע לבדיקות קורונה עבור ילדי העיר ולפני כשבועיים קיימה מבצע דומה כשאימצה את ילדי “נבון” וביצעה בדיקות קורונה, ללא תלות בשיוך הקופתי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן