news08.net/ads.txt

הוארך מעצרו של יהונאס מנגיסטאב, החשוד באונס קשישה ברחובות ב-5 ימים

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בחמישה ימים את מעצרו של יהונאס מנגיסטאב, החשוד באונס קשישה ברחובות.

כפי שפורסם אתמול בחדשות אפס שמונה, שוטרי תחנת רחובות פתחו בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע אונס ושוד קשישה בביתה במרכז העיר, ע”י אלמוני שנמלט מהמקום. בתוך כך, שוטרי התחנה ליוו את הקשישה לקבלת טיפול רפואי, כשעל גופה חבלות רבות, לצד איסוף ממצאים פורנזים מהזירה ואמצעי תיעוד בסביבת בית הקורבן. כאמור, חוקרי התחנה בשילוב מערכי מודיעין משטרתיים שונים, הצליחו תוך פרק זמן קצר לזהות את החשוד – תושב העיר בשנות השלושים לחייו ולעוצרו לחקירה, בחשד שפרץ לפנות בוקר לביתה של קשישה ערירית כבת 70 במרכז העיר, אנס אותה באכזריות, הכה אותה, איים לרצוח אותה ושדד את תכשיטיה.

בכוונת המשטרה להביא את החשוד מחר לדיון בבימ”ש השלום ראשל”צ בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקירה. מהמשטרה נמסר עוד: מדובר בחקירה מורכבת הנמצאת בראשיתה המנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בהתאם למדיניות מפקד מחוז מרכז בחקירות מסוג זה, בהן עולה חשד לפגיעה בקשישה חסרת ישע, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עם החשוד.

ממשטרת ישראל נמסר: 

המשטרה עצרה אתמול תושב רחובות בחשד לאונס ושוד קשישה ברחובות ובהתאם לצורכי החקירה נעתר בית המשפט והאריך את מעצרו עד ליום 2.6.22. שוטרי תחנת רחובות פתחו אתמול בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח לפנות בוקר בדבר חשד לביצוע עבירות מין קשות בקשישה ערירית בביתה בעיר וכן שוד של תכשיטיה, כאשר כלל הממצאים שאספו החוקרים בזירה ומחוצה לה, חשפו את זהות החשוד ואפשרו את מעצרו. כאמור, השוטרים עצרו את החשוד, תושב רחובות בשנות השלושים לחייו, ובהתאם לצורכי החקירה הובא היום לדיון בבימ”ש השלום בראשל”צ בבקשה להאריך את מעצרו. בתום בחינת הממצאים שנאספו עד כה ופעולות החקירה הנדרשות בהמשך, קבע כבוד השופט את הארכת מעצרו של החשוד עד תאריך 2.6.22″.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן