הובלות מהיום להיום עושים עם המובילים בישראל

ברוב המקרים הזמנת שירותי הובלות מתבצעת כמה שבועות לפני מועד המעבר, אבל יש גם מצבים שבהם נוצר צורך דחוף בהובלה – מהיום להיום. גם במקרים אלה הכתובת הנכונה היא המובילים בישראל, עם שירות זמין, אמין, לא יקר מדי למרות הבהילות ובעיקר מקצועי מאוד.

באילו מקרים תוכלו להזמין הובלה מהיום להיום?

אנחנו חיים במציאות דינמית מאוד, ולכן יש גם מצבים שבהם אפשר לבצע הובלות באזורי שירות שונים תוך זמן קצר מאוד של מספר שעות.

מצב אחד כזה הוא כשרוצים לנצל הזדמנות של קניית מוצר יד שנייה. בשנים האחרונות השתכלל מאוד שוק הפריטים המשומשים ואפשר למצוא מקררים, ספות, מכונות כביסה, שידות ועוד ועוד מוצרים במצב מעולה ובמחיר אטרקטיבי מאוד – גם בלוחות אינטרנטיים שונים וגם בפייסבוק. בדרך כלל כשישנה אופציה אטרקטיבית באמת, יש לה ביקוש רב ואם לא תמהרו אתם עלולים לפספס. עם המובילים בישראל תוכלו למצוא מוביל שיגיע למקום שבו נמצא הפריט שאתם חושקים בו במינימום זמן – והרווח כמובן כולו שלכם.

עוד סיטואציה שבה אין ברירה אלא להוציא לפועל הובלה מעכשיו לעכשיו היא כשנוצר צורך לעזוב דירה באופן מידי. לרוב מדובר בנסיבות לא נעימות, ולכן חשוב במיוחד למצוא חברה מקצועית ומיומנת כך שלפחות ההובלה תהפוך לחוויה סבירה ואולי אפילו נעימה.

גם כשתכננתם הובלה מספר שבועות מראש אבל במועד המעבר המובילים פשוט לא הגיעו, קרוב לוודא שתזדקקו לאלטרנטיבה מהירה. באופן עקרוני מומלץ בחום לחתום על חוזה מסודר שבו מפורטים כמובן גם היום והשעה, כך שהסיכון להברזה שעלולה לגרום לנזק של ממש קטן, ואם כבר קבעתם עם חאפרים והם אינם – המובילים בישראל הוא הפתרון הנכון.

כמה עולה הובלה בהולה?

כל שירות מתייקר במידה מסוימת כשהוא נדרש באופן מידי ואפילו בהול. גם הובלה בזמן הקורונה מהיום להיום שמחייבת התארגנות מהירה והגעה לנקודת היעד תוך זמן קצר ככל האפשר תהיה מעט יקרה יותר בהשוואה למעבר “רגיל” – אבל מתוך הבנת רגישות המצב, ההתחשבות תהיה גם מבחינה כספית ולא “רק” מבחינת הזמינות המרבית.

כשמדובר על הובלת פריטים בודדים התמחור הוא לפי הגודל והמשקל. גם המרחק בין נקודת המוצא למקום שאליו אמור להגיע הרהיט או מכשיר החשמל משפיע על העלות. התשלום עבור הובלת תכולת דירה מושפע מהיקף התכולה וגם ממורכבות ההעמסה של המשאית והפריקה שלה. אם למשל יש מעלית רחבה וטובה גם במקום שממנו יוצאים וגם במקום שאליו נכנסים, המחיר יהיה נמוך יותר בהשוואה למצב שבו יש חדר מדרגות צר, או אם אין גישה נוחה למשאית ואי אפשר לחנות ליד פתח הבניין.

כדאי לדעת שגם אם נדרש מנוף – בגלל קשיי נגישות או כשישנם פריטים כבדים מאוד כמו שידה עתיקה ויקרה או פסנתר כנף – המקצועיות של המובילים בישראל שמספקת שירותי הובלות בכל יום ובכל שעה מאפשרת לארגן אותו תוך זמן קצר ולהשלים את ההעברה.

על מה חשוב להקפיד כשיש צורך בהובלה מהירה?

באופן עקרוני כשמחפשים מוביל אמין ומקצועי, כדאי לערוך סקר שוק כדי לקבל מספר הצעות מחיר. מצד שני אי אפשר להתעלם ממימד הזמן, ומהעובדה שהשוואת מחירים מקיפה ונכונה באמת מצריכה השקעת זמן רב – כדי לבחון לא רק את העלות אלא גם את התועלת. בנוסף רצוי מאוד לזכור שמדובר בענף שאין בו כמעט רגולציה ולכן נכנסו אליו חאפרים רבים. אם תקבעו עם אחד מהם, אתם עלולים לגלות שהוא פשוט לא מגיע, כך שהניסיון לחסוך יוביל דווקא לנזק ממשי.

בהתאם הדגש העיקרי בהזמנת הובלה מהרגע להרגע, או מהיום להיום, הוא המקצועיות והניסיון של החברה הנבחרת.

מה עוד כולל השירות?

כשבוחרים נכון, כלומר מקפידים לעבוד רק עם חברת הובלות מומלצת שזמינה בכל הארץ, תוכלו לכלול בשירות גם אריזה.

תוספת זו היא כמובן לא חיונית במצבים שבהם מוביל לא אמין שאיתו קבעתם נעלם פתאום, אבל כשאתם נדרשים לעזוב דירה במהירות, מכל סיבה שהיא, אריזה מקצועית יכולה להיות חבל הצלה של ממש – ולחסוך לכם זמן יקר שמן הסתם אתם זקוקים לו לטובת התארגנות מחדש.

עוד אופציה שאפשר להוסיף להובלה היא אחסון – כדי שכל הרכוש שלכם, גם זה שאתם לא יכולים לקחת אתכם, יהיה במקום מתאים, מוגן היטב ולא יקר מדי.

ניתן לקרוא חוות דעת עלינו כאן

צילום: PIXABAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן