הודעה חשובה לתושבי מודיעין מכבים רעות

ראש עיריית מודיעין מכבים רעות העביר הודעה חשובה לתושבים במהלך השבת וזה לשונה >>
חיים ביבס צילום חורחה נובומינסקי

ראש עיריית מודיעין מכבים רעות העביר הודעה חשובה לתושבים במהלך השבת וזה לשונה:

בדקות האחרונות נשלחת בקבוצות הווטסאפ של מכבים רעות הקלטה המיועדת לתושבי בית סירא. הקלטה זו אינה מועילה כלל ויש להימנע מלהפיץ אותה. באזור הגדר ישנם כוחות צבא מתוגברים, כוחות אבטחה ושיטור עירוני ואמצעי ניטור דיגיטליים נוספים.

בנוסף, הושלמה הקמת כיתת הכוננות העירונית המורחבת, המאושרת על ידי הצבא והמשטרה. ביממה הקרובה תבוצע הכשרה וחימוש המתנדבים, כולם יוצאי יחידות קרביות, שיקבלו, היום ומחר, נשקים צה”ליים ויכנסו מיידית ככלי עזר המסייע לצבא, למשטרה ולכוחות הביטחון בשמירה שוטפת בגדר.

המשימה העיקרית של כיתת הכוננות המורחבת היא עיבוי האבטחה סמוך לגדר, עיבוי המחסומים בכניסות לעיר ובצירים המרכזיים ופעילות ביטחונית שוטפת בשכונות העיר.

כולנו עוברים ימים מורכבים ופועלים בשגרת חירום בעיר. אני קורא לכולם לנהוג באחריות ולא לתת יד לגורמים פרטיים הפועלים לא היתר. על כולנו לאפשר לצבא, למשטרה ולכוחות הביטחון העירוניים להמשיך ולהוביל את השמירה על בטחונכם.

◼️ לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: חורחה נובומינסקי (ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן