news08.net/ads.txt

הודעה מיוחדת ממשרד החינוך >>

הודעה מיוחדת ממשרד החינוך >>

על רקע המבוי הסתום במו”מ עם פולין: סבב המשלחות לפולין ספטמבר-נובמבר יוקפא

משרד החינוך מודיע, כי על רקע המבוי הסתום אליהן נקלעו השיחות עם פולין, המשלחות שהיו צפויות לצאת במועד הסתיו הקרוב, חודשי ספטמבר- נובמבר 2022, יוקפאו. יצויין, כי משלחת של משרד החוץ, החינוך ושירות הביטחון הכללי יצאה לוורשה וקיימה במשך יומיים רצופים משא ומתן בדבר הסוגיות המרכזיות אשר עומדות על הפרק ובראשן תכני המסע ואבטחת המשלחות. הדיונים בנושאים אלה המשיכו באופן אינטנסיבי גם לאחר שובה של המשלחת ארצה. למרבה הצער, על אף המאמצים הרבים והאינטנסיביים של המשרדים להגיע עם נציגי ממשלת פולין להסכמות, הדבר לא צלח.

המשרדים ערוכים לחדש בכל עת את המשא ומתן כדי שיימצא פיתרון מתאים ומוסכם, ובלבד שתתגלה הבנה לצרכים הישראליים בסוגיות המוזכרות.

משרד החינוך פרסם הודעה מסודרת גם לבתי הספר בנושא זה, ואף הוסיף, כי הוא יפעיל גם בשנה הבאה (תשפ”ג) את המסעות החלופיים לפולין, “שואה ותקומה ממשבר לצמיחה”, המתקיימים בישראל. המסע יאפשר לבתי הספר לקחת בו חלק, ולקבל סבסוד מלא (שיכלול: כניסה לאתרים, שמיעת עדות, הדרכה, לינה, כלכלה והסעות).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן