news08.net/ads.txt

הולכת רגל נהרגה בתאונה ברחוב הרב שמעון יצחק אפריאט ברמלה

הולכת רגל נהרגה בתאונה ברחוב הרב שמעון יצחק אפריאט ברמלה. לדברי חייא אהרונוב חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: “בסיוע חובשים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה על הולכת הרגל שנפגעה מאופנוע שעליו רכבו שני צעירים. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נקבע מותה של הולכת הרגל עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לשני רוכבי האופנוע שנפצעו בינוני וקל עד בינוני”.

(צילום: דוברות איחוד הצלה)

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד״א, מנדי אמיתי, סיפר: ״כשהגעתי למקום ראיתי אישה שוכבת על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. התחלתי מייד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות ביחד עם צוות הטיפול הנמרץ, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה. במרחק של כ-50 מטר משם שכבו שני צעירים בסמוך לאופנוע, הם סבלו מחבלות בגפיים הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב״.

ממשטרת ישראל נמסר: במשטרת ישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים בין אופנוע להולכת רגל ברחוב הרב אפריאט ברמלה.
גורמי רפואה קבעו במקום את מותה של הולכת הרגל. רוכב האופנוע ונוסע נוסף נפצעו באורח קל והם פונו לבית החולים אסף הרופא.
כוח משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות.

(צילום: דוברות המשטרה)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן